چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : 47391
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

دعوت 2 کاراته‌کای قم به اردوی جدید تیم ملی کاراته بزرگسالان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ کاراته استان قم گفت: دو نماینده کاراته قم با پایان تمام پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان به اردوی جدید آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.
دعوت 2 کاراته‌کای قم به اردوی جدید تیم ملی کاراته بزرگسالان
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار، اظهار کرد: از اسفند ماه تا پایان رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و همچنین پیکارهای انتخابی نهایی تیم ملی بزرگسالان و مرحله دوم گزینشی تیم ملی امید در قم روزهای سخت و پرکاری را پشت‌سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: مسابقات کاراته انتخابی تیم‌های ملی پسران نوجوان و جوان ایران با حضور بیش از هزار کاراته‌کا در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و مرحله دوم انتخابی تیم ملی امید همراه با گزینشی‌های دو وزن تیم ملی بزرگسالان هفته قبل در خانه کاراته قم برگزار شد.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم اضافه کرد: خوشبختانه نتایج تمام این زحمات برای کاراته قم خوب و مثبت بود، زیرا دو کاراته‌کای قم عضو تیم ملی بزرگسالان ایران هستند و چند کاراته‌کای مستعد نیز در رده‌های سنی پایه برای حضور در اردوی تیم‌ اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با پایان مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران، از نخستین روز اردیبهشت ماه برای آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان برنامه‌ریزی شده است و دو کاراته‌کای استان قم یعنی امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور نیز در این اردو حضور می‌یابند.

برخوردار با بیان اینکه مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان کاراته اعزامی به کشورهای اسلامی در قزوین برگزار شد، اضافه کرد: این اردو از 19 فروردین ماه در استان قزوین برپا شد و در حالی به پایان رسید که اردوی جدید از روز جمعه اول این هفته تا نهم اردیبهشت ادامه به انجام خواهد رسید.

وی یاد آور شد: در مرحله دوم اردوی تیم ملی علاوه بر کاراته‌کاهای رده سنی بزرگسالان، تعداد 13 کاراته کای رده سنی امید نیز به جمع اردونشینان اضافه می‌شوند تا تمرینات این تیم برای حضور در رقابت‌های 2017 کاراته قهرمانی آسیا با جدیت بیشتری نسبت به قبل پیگیری شود.

برخوردار با بیان اینکه تیم‌های ملی ایران تیرماه عازم پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان می‌شوند، افزود: در رده سنی بزرگسالان امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم و سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم دو ملی‌پوش کاراته قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfs0o.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما