چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 47396
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته مسابقات هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم خبر داد

برگزاری همایش تغذیه و کنترل وزن در قم / مراقبت از وزن براي زندگی سالم با نشاط و امید

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته مسابقات هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم گفت: همایش بزرگ تغذیه و کنترل وزن در استان قم عصر امروز با حضور اساتید برجسته فدارسیون پزشکی ورزشی در قم برگزار می‌شود.
برگزاری همایش تغذیه و کنترل وزن در قم / مراقبت از وزن براي زندگی سالم با نشاط و امید
به گزارش قم نیوز، زهرا شیربیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم در تعامل با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اقدام به برگزاری همایشی فرهنگی ورزشی با عنوان همایش بزرگ تغذیه و کنترل وزن در استان قم کرده‌اند و این همایش عصر سی‌امین روز فروردین ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای همایش بزرگ تغذیه و کنترل وزن با شعار زندگی سالم با نشاط و امید، با حضور اساتید برجسته فدراسیون پزشکی ورزشی در عصر امروز چهارشنبه سی‌ام فروردین، قرعه‌کشی هدایا و جوایز متنوع برای شرکت کنندگان در این همایش پیش‌بینی شده است.

مسوول کمیته مسابقات هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم افزود: حضور در همایش بزرگ تغذیه و کنترل وزن برای عموم آزاد است و این همایش در سالن همایش‌های شهرداری قم واقع در انتهای خیابان امام موسی‌ صدر برگزار می‌شود، ضمن اینکه علاقمندان به حضور در آن می‌توانند با شماره تلفن 37734670 دفتر هیأت‌ پزشکی ورزشی ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظیر چنین همایشی با عنوان همایش بزرگ سلامت سالمندان نیز حدود سه ماه قبل با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، هیأت‌ پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم و با شعار ورزش، تغذیه و سلامتی در قم برگزار شد.

شیربیانی عنوان کرد: این همایش نیز در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد و همزمان با همایش تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان با حضور پزشک‌یاران هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم انجام شد، ضمن اینکه برنامه‌های متنوع دیگری با موضوعات این چنین تا پایان سال در دستور اجرا داریم.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های مختلف آموزشی برای باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف برگزار می‌‌شود، ضمن اینکه خدمات بیمه ورزشی بدون تغییر قیمت نسبت به سال گذشته در دفتر این هیأت‌ واقع در مجموعه ورزشی تختی قم به ورزشکاران ارائه می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqpa5.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما