چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 47401
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

12 کاتاروی قم آماده درخشش در انتخابی تیم ملی

قم نيوز : قم خبر: دبیر هیأت‌ کاراته استان قم گفت: 12 کاتاروی قم در هر دو بخش تیمی و انفرادی برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
12 کاتاروی قم آماده درخشش در انتخابی تیم ملی
به گزارش قم خبر، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در رد‌ه‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان پیش‌روی کاراته‌کاهای ملی‌پوش کشورمان قرار دارد، انتخابی تیم‌‌های ملی در هر دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور فدراسیون کاراته از اسفند ماه تا هفته پایانی فروردین برای برگزاری پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان برنامه‌ریزی و این مسابقات را برگزار کرد و اکنون نوبت به برگزاری انتخابی تیم‌های ملی کاتا رسیده است.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم عنوان کرد: البته قبلا قرار بود رقابت‌های بخش کاتا همزمان با کومیته به انجام برسد و حتی در میزبانی قم از انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان پسر، شرایط را برای برگزاری پیکارهای کاتا نیز آماده کرده بودیم اما به دلیل اینکه تعداد شرکت کنندگان در انتخابی زیاد بود، فدراسیون تصمیم به جدا کردن رقابت‌های کاتا از کومیته گرفت تا در هفته اول اردیبهشت ماه به انجام برسد.

وی اضافه کرد: پیکارهای انتخابی تیم ملی در بخش کاتای رده‌های سنی پایه با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته در رده‌های نوجوانان و جوانان پسر روز جمعه اول اردیبشهت ماه برگزار می‌شود و از قم نیز 12 کاتارو در این مسابقات به میدان خواهند رفت.

برخوردار ابراز کرد: کاتاروهای حاضر در این انتخابی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به رقابت می‌پردازند و کاتاروهای قم نیز در هر دو بخش تیمی و انفرادی با انگیزه قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا با حریفان روبه‌رو می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در کاتا انفرادی رده سنی نوجوانان محمدماهان قلی‌زاده، امیررضا باقری‌جوشقانی، امیرحسین گل‌بهار، سیدمجید وکیلی و محمدحسین داودآبادی اعضای تیم قم هستند و در کاتا انفرادی جوانان محمدحسین محمدی‌زاده، سامان حبیبی، سیدعلی مصباحی و محمدرضا محمودی به میدان می‌روند، ضمن اینکه در کاتای تیمی سیدمجید وکیلی به همراه امیرحسین گل‌بهار و سیدعلی مصباحی برای کسب سهمیه ملی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfyjdj.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما