پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 47412
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم:

اتصال منطقه اقتصادی سلفچگان به راه آهن موجب تحول در استان قم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: اجرای پروژه اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن سراسری موجب تحول در استان می‌شود.
اتصال منطقه اقتصادی سلفچگان به راه آهن موجب تحول در استان قم می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی با اشاره به پروژه‌های ملی در استان قم اظهار کرد: اگر امسال پروژه اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن سراسری در استان اجرا شود، تحولی در استان قم رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین باید کارگروه ویژه ای به منظور بررسی و رفع معضلات بانکی و مالیاتی استان قم و تامین زیرساخت‌های لازم برای واحدهای تولیدی در این استان تشکیل شود، لازم است که در بخش معدن در استان قم اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: براساس آسیب شناسی صورت گرفته در خصوص سند آمایش استان، مدیران قم توجه کافی به این سند ندارند، باید تمام مصوبات کارگروه‌های استان به سازمان برنامه و بودجه قم ارسال و در این سازمان مصوبات با سند آمایش استان تطبیق داده شود.

رضوی با اشاره به توجه مدیران استان قم به سند آمایش این استان اظهار کرد: مدیران استان در 6 ماهه دوم سال گذشته در مصوبات خود توجه بیشتری به سند آمایش قم داشتند، سال گذشته در برابر افزایش تولید کالاهایی در استان که منطبق با سند آمایش قم نبودند، ایستادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید استاندار قم دستور ویژه ای در خصوص تطبیق مصوبات در استان با سند آمایش قم بدهد و باید این سند محور مصوبات قرار بگیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchiknk.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما