پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 47419
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم:

تیراندازی قم به خطوط الکترونیکی و آنالیز مجهز شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم از تجهیز تنها سالن اختصاصی تیراندازی قم به خطوط الکترونیکی و آنالیز برای ارائه خدمات مناسب‌تر به قهرمانان تیراندازی قم خبر داد.
تیراندازی قم به خطوط الکترونیکی و آنالیز مجهز شد
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز، اظهار کرد: بعد از سپری کردن سال 1395 که در مجموع با دستاوردها و اتفاقات خوبی در تیراندازی استان قم همراه بود، سالی پرکار با میادین متنوع داخلی و بین‌المللی را پیش‌رو داریم و تمام سعی ما ایجاد بهترین امکانات برای توسعه و تحول این رشته است.

وی ادامه داد: در واقع باید بگویم که تیراندازی قم دو سال بسیار خوب و موفق را سپری کرده است زیرا در سال 1394 برای نخستین‌بار در تاریخ تیراندازی قم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره از پیکارهای تیراندازی 2015 قهرمانی آسیا شدیم و این افتخار را خانم سیده‌رویا صبح‌خیز نصیب خانواده تیراندازی قم کرد.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: در سال 1395 نیز برای نخستین‌بار تیم تیراندازی مردان قم با نام نظام‌مهندسی ساختمان توانست در جدال با حریفان حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، مجوز صعود به رقابت‌های سال 1396 لیگ برتر را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: به دست آوردن عنوان و موفقیت سختی‌های زیادی دارد اما وقتی این توفیق حاصل می‌شود، کار سخت‌تر این است که آن موفقیت را حفظ کنید، بنابراین سال 1396 برای ما یک سال بسیار مهم و حیاتی است زیرا سال منتهی به بازی‌های آسیایی 2018 است و هدف ما حداکثر تلاش برای کسب سهمیه این بازی‌ها نیز هست.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: امسال با توجه به حضور تیم تیراندازی مردان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، باید با قدرت به مصاف حریفان خود برویم، ضمن اینکه در مسابقات قهرمانی کشور و رقابت‌های آزاد کشوری این رشته، باید حداکثر تلاش ما برای کسب سهمیه تیم ملی باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیأت‌ تیراندازی استان قم تنها یک سالن اختصاصی در مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم در اختیار دارد، این سالن برای خدمات رسانی بهتر به علاقمندان تیراندازی و ورزشکاران حرفه‌ای این رشته، با هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون ریال به دو خط الکترونیکی و یک خط آنالیز مجهز شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceoe8e.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما