چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47663
منبع : افکارنیوز

دستورالعمل اتاق فکر اصلاح طلبان برای انتخابات/ شیوه های تخریب قالیباف و رئیسی

قم نيوز : قم نیوز: اصلاح طلبان در طول سالهای فعالیت خود نشان داده اند برای رسیدن به قدرت هیچ مرز اخلاقی را رعایت نمی کنند، اخیرا شنیده شده اتاق فکر این جریان دستورالعملی برای انتخابات تنظیم کرده و رسانه های این جریان را موظف کرده در همین خط گام بردارند.
دستورالعمل اتاق فکر اصلاح طلبان برای انتخابات/ شیوه های تخریب قالیباف و رئیسی
به گزارش قم نیوز، اصلاح طلبان در طول سالهای فعالیت خود نشان داده اند برای رسیدن به قدرت هیچ مرز اخلاقی را رعایت نمی کنند، اخیرا شنیده شده اتاق فکر این جریان دستورالعملی برای انتخابات تنظیم کرده و رسانه های این جریان را موظف کرده در همین خط گام بردارند.

در این دستور العمل آمده رسانه های اصلاح طلب موظف هستند در رسانه های خود با تخریب قالیباف و رییسی به عنوان دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، این دو نامزد را به عنوان ادامه دهندگان گفتمان احمدی نژاد معرفی کنند.

از سوی دیگر اصلاح طلبان در روزهای آینده سعی دارند خطر بازگشت پوپولیسم را هشدار دهند و نامزدهای جمنا را نامزدهایی با شعارهای پوپولیستی معرفی کنند و این در حالی است که اخیرا روحانی نزدیک به انتخابات مشغول افتتاح طرح های مختلفی است و در واقع باید اصلاح طلبان پاسخ دهند که چه کسی واقعا پوپولیست است؟

همانطور که روحانی و جهانگیری در مناظره اول نشان دادند می خواهند قالیباف را نماینده طیف تفکر احمدی نژادی معرفی کنند و در دستورالعمل اتاق فکر اصلاح طلبان نیز آمده که همین خط را رسانه های اصلاح طلب باید پیش ببرند و عنوان کنند که قالیباف به دنبال رای احمدی نژادی هاست.

از سوی دیگر با توجه به کارنامه موفق قالیباف در تهران، اصلاح طلبان مدیریت و کارنامه  این نامزد انتخابات که رقیب اصلی روحانی محسوب می شوند را در روزهای آینده زیر سوال خواهند برد و با خبرسازی منفی سعی می کنند قالیباف را تخریب کنند.

آخرین دستور العمل اتاق فکر اصلاح طلبان نیز این است که اینگونه القا کنند که وعده های اقتصادی رئیسی و قالیباف کاملا غیرکارشناسی و در مسیر ونزوئلا شدن ایران تعریف شود.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcfmvdj.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما