سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 48210
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

آیت‌الله صابری همدانی در ترویج و تبلیغ معارف دین کوشا بود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: آیت‌الله صابری همدانی همواره در ترویج و تبلیغ معارف دین و علوم اهل البیت علیهم السلام بسیار جدی و کوشا بود، و در مسافرت‌های تبلیغی داخل و خارج از کشور، این وظیفه بزرگ دینی را به بهترین وجه ممکن انجام می‌داد.
آیت‌الله صابری همدانی در ترویج و تبلیغ معارف دین کوشا بود
به گزارش قم نیوز، به نقل از دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله صابری همدانی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: رحلت عالم ربانی، فقیه وارسته مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ احمد صابری همدانی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثر و تأسف شد.

آن روحانی بزرگوار که صاحب تالیفات ارزنده فقهی و تاریخی بود در طول زندگی با برکت خود، همواره در ترویج و تبلیغ معارف دین و علوم اهل البیت علیهم السلام بسیار جدی و کوشا بود، و در مسافرت‌های تبلیغی داخل و خارج از کشور، این وظیفه بزرگ دینی را به بهترین وجه ممکن انجام می‌داد.

در ادامه این پیام آمده است: در زمان حیات مرحوم آیت‌الله العظمی گلپایگانی قدس سره از شاگردان خاص ایشان و مورد توجه آن مرجع فقید بود که تقریرات درس ایشان را به زیور طبع آراست.

اینجانب رحلت این عالم خدوم را به حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و فضلای محترم و آقازادگان مکرم ایشان تسلیت گفته، و غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce7w8e.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما