چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 48219
منبع : افکارنیوز
شایق:

قالیباف تغییر حتمی دولت ناکارآمد را رقم زد/ انتخابات یک مرحله ای و با پیروزی رئیسی

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قالیباف با کنار گیری به نفع آیت اله رئیسی جهاد سیاسی انجام داد، گفت: با این اقدام دکتر قالیباف تغییر دولت ناکارآمد روحانی قطعی و حتمی شد و ما مطمئن هستیم که که آقای رئیسی در همان روز جمعه با کسب آرای بالا پیروز انتخابات خواهد بود.
قالیباف تغییر حتمی دولت ناکارآمد را رقم زد/ انتخابات یک مرحله ای و با پیروزی رئیسی
به گزارش قم نیوز، عشرت شایق نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمد باقر قالیباف در اوج اقتدار و قدرت رای آوری به نفع آیت اله رئیسی کنار رفت، گفت: این  اقدام آقای قالیباف نشان داد که هدف وی خدمت به مردم با تغییر دولت، است نه رسیدن به قدرت. به همین دلیل برای جلوگیری از تشتت آرا به نفع جریان انقلاب کنار رفت.

وی با بیان اینکه آقای قالیباف مدیر جهادی است، افزود: آقای قالیباف چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در عرصه های مختلف همواره ایثار کرد و خودگذشتگی نشان داد که در عرصه انتخابات هم همان منش و رفتارش را تکرار کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به استقبال بی سابقه مردم از آیت اله رئیسی در شهرستانها و سفرهای استانی، افزود: آقای قالیباف به کمک دولت کار و کرامت آمد و انشاله با پایان دولت ناکارآمد روحانی، شاهد تشکیل یک دولتی با مدیران جهادی و انقلابی خواهیم بود.

شایق با بیان اینکه آیت اله رئیسی به دنبال تشکیل دولت کار و کرامت است، افزود: مردم  این اقدام آقای قالیباف را ارج خواهند نهاد و در روز جمع با دادن رای به آیت اله رئیسی، پایان روحانی را رقم خواهند زد و خواهان تشکیل دولت کار و کرامت می شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdnx0o.yt0jf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما