سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 48240

چرا حجت الاسلام روحانی به قم نیامد؟ / کاندیدای ضربه‌گیر در راه قم

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که کاندیداهای ریاست جمهوری و مشاوران آنها به اهمیت شهر قم در سپهر سیاسی کشور واقف هستند، سفر نکردن حجت الاسلام و المسلمین روحانی به قم، سوال های زیادی را ایجاد کرده است.
چرا حجت الاسلام روحانی به قم نیامد؟ / کاندیدای ضربه‌گیر در راه قم
چرا حجت الاسلام روحانی به قم نیامد؟ / کاندیدای ضربه‌گیر در راه قم
به گزارش قم نیوز، یکی از دلایل عزیمت نکردن روحانی به قم را شاید بشود به نارضایتی مراجع عظام تقلید از عملکرد دولت تدبیر و امید ربط داد. همین چند صباح پیش بود که بیشتر مراجع قم ضمن ابراز انتقادات عیان، عملکرد دولت اعتدال در زمینه های مختلف به خصوص بیکاری جوانان و رکود را مورد چالش قرار دادند.

همین انتقادهای توفنده، دست و دل روحانی به عنوان رئیس جمهور مستقر و نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری را در سفر به مذهبی ترین شهر ایران لرزانده که مبادا به قم برود و پشت درب بیوت مراجع با عبارت «حاج آقا وقتی برای دیدار ندارند» مواجه شود یا اگر هم بخت یارش شود و ملاقاتی دست دهد، آنچه از محتوایش به رسانه ها درز کند، فقط انتقاد باشد و انتقاد.

علاوه بر دست رد مراجع به درخواست دیدار، اعتراضات مردمی به کارنامه دولت، می تواند دلیل قانع کننده دیگری برای رهسپارنشدن روحانی به قم تلقی شود. قمی ها که هفته گذشته در استقبال از نامزد رقیب روحانی اجتماع بی سابقه در مصلای قم و خیابان های اطراف آن برگزار کردند، احتمالا خیلی تمایل و اشتیاقی برای شنیدن سخنان دیگری ندارند.

در چنین شرایطی، چه بهتر برای روحانی که یار پوششی اش یعنی اسحاق جهانگیری سختی سفر به جان بخرد و خود را باز هم ضربه گیر رئیسش کند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchvink.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما