جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 48396
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله یزدی:

نظم و امنیت عمومی در انتخابات حفظ شود

صدا و سیما در زمینه تبلیغات انتخابات سنگ تمام گذاشت
قم نيوز : قم نيوز: رئیس جامعه مدرسین از مردم خواست تا در زمان معمول قانونی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
آیت‌الله یزدی:
صدا و سیما در زمینه تبلیغات انتخابات سنگ تمام گذاشت/نظم و امنیت عمومی در انتخابات حفظ شود/مردم در وقت تعیین شده پای صندوق‌های رای حاضر شوند
آیت‌الله یزدی: صدا و سیما در زمینه تبلیغات انتخابات سنگ تمام گذاشت/نظم و امنیت عمومی در انتخابات حفظ شود/مردم در وقت تعیین شده پای صندوق‌های رای حاضر شوند
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله محمد یزدی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات، با بیان اینکه انتخابات برکت زیادی برای نظام اسلامی دارد اظهار کرد: انتخابات برای ثبات، دوام و ادامه یافتن این نظام الهی و مردم سالاری اسلامی نقش مفیدی دارد.

وی اضافه کرد: در درجه اول شرکت اکثریت مهم است، اینکه همه اقشار مختلف جامعه در انتخابات شرکت کنند و به هرکس که نظر دارند رای می‌دهند بسیار خوب است چون نفس حضور پای صندوق رای برای امنیت نظام مهم است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیدواریم ملت ایران در این روز الهی که از ایام الله به حساب می‌آید مثل گذشته با ایجاد یک نشاط عمومی بتوانند پایه‌های نظام اسلامی را استحکام ببخشند.

وی گفت: توصیه اول ما به مردم ایران این است که ملت از هر قشر و طایفه و با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در فرصت قانونی شرکت کرده و نگذارند به زمان‌های پایانی و وقت اضافه زمان واگذار شود.

آیت‌الله یزدی بر اهمیت انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: بعد از تبلیغات گوناگونی که در زمان تعیین شده صورت گرفته و صدا و سیما هم در این زمان سنگ تمام گذاشت و آگاهی بخشی خوبی به جامعه داشت چه در مناظرات، چه در سخنرانی‌ها و... شاید کسی نباشد که بگوید هنوز به تصمیم نرسیدم و هرکسی باید پس از این مدت نسبت به انتخاب اصلح اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: اصلح کسی است که اهداف عالیه امام راحل(ره) که موسس این نظام هستند و برای تحکیم عقاید و مبانی اسلامی کار کردند و بارها فرمودند که ما برای خدا و دین قیام کردیم نه برای آب و نان؛ من نمی‌خواهم بگویم که قوه اجرایی نباید برای آب و نان مردم کار کند، بلکه این بسیار مهم است و این باید در کنار حفظ دین مردم باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این شهدای عزیزی که تقدیم اسلام از شهرهای مختلف شده است برای چه بوده و بهتر است در انتخاب به این مساله دقت شود و مردم به فکر انتخاب اصلح باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در این انتخابات آرامش، امنیت، سلامت و نشاط را حفظ کنند گفت: انتخابات همایش بزرگی است که ملت ایران برگزار می‌کند و این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید نظم و امنیت را حفظ کنند.

یزدی بیان کرد: در تمام شعب خصوصا در شهرهای بزرگ مراقبت صورت گیرد و ناظرین مختلف دقت نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmtex.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما