جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 48398
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله حسینی بوشهری:

حضور پرشور مردم ایران در انتخابات برای جهانیان حیرت‌آور است

قم نيوز : قم نيوز: امام جمعه قم گفت: حضور پرشور مردم ایران در عرصه‌های مختلف انتخاباتی برای جهانیان بهت‌آور است و باور کردنی نیست.
آیت‌الله حسینی بوشهری: حضور پرشور مردم ایران در انتخابات برای جهانیان حیرت‌آور است
آیت‌الله حسینی بوشهری: حضور پرشور مردم ایران در انتخابات برای جهانیان حیرت‌آور است
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در استان قم در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: نظام اسلامی ایران دارای دو رکن اساسی یعنی اسلام و مردم سالای دینی است.

وی افزود: حضور آگاهانه مردم بصیر ایران در انتخابات‌های مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و در بعضی از نقاط کشور انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حقیقت تجلی مردم سالاری دینی است.

امام جمعه قم ادامه داد: امید است همانگونه که مردم تا کنون بارها تعهد خود را به اسلام و نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند و با حضور خود در انتخابات به دنیا نشان داده‌اند که مردم ایران ملتی انقلابی و وفادار به خون شهدای اسلام، بنیانگذار انقلاب و بیعتی که با رهبر معظم خود کرده‌اند بوده‌اند همچنان وفادار مانده و خواهند ماند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امید است حضور مردم ایران بر سر صندوق‌های رأی گسترده باشد اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی، حامیان آنان و مردم در مدت تبلیغات انتخاباتی حضوری پرشور داشتند که این مسئله منجر به باشکوه برگزار شدن انتخابات می شود.

وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی که نشان‌دهنده حضورپرشور مردم در عرصه‌های مختلف انتخاباتی است برای جهانیان بهت‌آور بود و باور کردنی نبود، تعبیراتی که جهانیان در این باره داشتند این بوده است که دموکراسی حقیقی در ایران اسلامی است.

امام جمعه قم بیان کرد: امید است در مراحل مختلف رأی گیری شاهد نتایج ارزشمندی باشیم و مردم با حرکتی دیگر که سرنوشت چهارسال آینده خود را مشخص کردند گام‌ بلندی در مسیر عمران و آبادانی کشور بردارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwfba.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما