شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب : 48403
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ بوکس استان قم خبر داد

رکوردشکنی بوکس قم در کسب مدال از میادین کشوری

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌ بوکس استان قم از رکوردشکنی بوکس قم در کسب بیشترین مدال از میادین کشوری سال 1395 در مقایسه با سال‌های قبل فعالیت این هیأت‌ خبر داد.
رئیس هیأت‌ بوکس استان قم خبر داد؛ رکوردشکنی بوکس قم در کسب مدال از میادین کشوری
رئیس هیأت‌ بوکس استان قم خبر داد؛ رکوردشکنی بوکس قم در کسب مدال از میادین کشوری
به گزارش قم نيوز، مجید عباس‌زاده اظهار کرد: گزارش عملکرد هیأت‌ بوکس استان قم در سال ۹۵ بر اساس فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزش، فرهنگی و چند شاخص دیگر به معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ارائه شده است.

وی اضافه کرد: ارائه آمار عملکرد این هیأت‌ به اداره کل ورزش و جوانان قم به منظور ارزیابی دقیق این اداره کل از عملکرد هیأت‌ و در نهایت معرفی هیأت‌‌های برتر ورزش قم در سال 1395 انجام شد و امیدوارم که با توجه به عملکرد خوبی که هیأت‌ داشته یکی از رتبه‌های برتر نصیب بوکس شود.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم با اشاره به کسب تعداد ۱۳ مدال از رقابت‌های سال 1395 بوکس کشور توسط بوکسورهای قم، تصریح کرد: این برای نخستین بار در تاریخ فعالیت بوکس قم است که این تعداد مدال از مسابقات کشوری نصیب مشت‌زنان توانمند این رشته می‌شود.

وی با اشاره به تنوع مدال‌های کسب شده توسط بوکسورهای قم، خاطرنشان کرد: تعداد سه مدال طلا، سه نشان نقره و هفت برنز در سال قبل به بوکسورهای قم اختصاص یافته و امیدواریم که با حضور در میادین مختلف سال 1396 این تعداد مدال حتی نسبت به سال قبل افزایش یابد.

عباس‌زاده از حضور بوکسورهای قم در تیم‌های ملی نیز خبر داد و عنوان کرد: در سالی که به تازگی آن را سپری کرده‌ایم، تعداد هشت بوکسور قم مجوز حضور در اردوی تیم‌های ملی را به دست آوردند، ضمن اینکه شاهد اعزام داوران بوکس قم به اکثر مسابقات قهرمانی کشور نیز بودیم.

وی از افزایش ورزشکاران سازمان یافته بوکس قم به تعداد ۴۰۰ نفر خبر داد و یاد آور شد: یکی از اولویت‌های ما در سال قبل که امسال نیز قطعا تکرار خواهد شد، حضور مستمر در رقابت‌های کشوری طبق تقویم فدراسیون بوکس است، در سال قبل اعزام تیم قم به رقابت‌های رده‌های سنی مختلف بوکس کشور در ۹ مرحله انجام شد.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم عنوان کرد: با توجه به تاکیدی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم به برگزاری رقابت‌های استانی به منظور توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی دارد، در سال 1395 شاهد برگزاری بیش از ۱۰ مسابقه انتخابی و قهرمانی استان قبل از اعزام به مسابقات کشوری بودیم.

وی یاد آور شد: اخذ مدرک ستاره‌دار بین‌المللی در داوری و حضور در مسابقات بین‌المللی این رشته، توسعه تجهیزات سخت افزاری هیأت‌ بوکس، توسعه کمیته‌های هیأت‌ و تشکیل کمیته داوران و کمیته آموزش و در نهایت ثبت‌نام دو مربی بوکس قم برای دریافت مدرک ستاره‌دار بین‌المللی مربیگری این رشته از دیگر اتفاقات مهم سال 95 بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcip5a5.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما