شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 48435
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان قم:

تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای در قم تامین شد/کاندیداهای شورای شهر قانون را رعایت کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان قم گفت: در هر چهار منطقه شهر قم ستاد مناطق فعال هستند و در برخی از شعب اخذ رای تعرفه کم بود که ارسال شده است.
تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای در قم تامین شد/کاندیداهای شورای شهر قانون را رعایت کنند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در قم اظهار کرد: در هر چهار منطقه شهر قم ستاد مناطق فعال هستند و در برخی از شعب اخذ رای تعرفه کم بود که ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برخی از تخلفات جزئی گزارش شده است اضافه کرد: در منطقه پردیسان برخی از تخلفات گزارش شده که حتما رسیدگی خواهیم کرد. از همه کاندیداهای شوراها می‌خواهم که خودشان و طرفداران ایشان قانون را رعایت کنند.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان قم بیان کرد: انتخابات با نظم خوبی برگزار می‌شود، مشارکت مردم بالاست. حضور مردم بسیار خوب است و امروز مردم آمده‌اند که حماسه بزرگی خلق کنند برنده اصلی انتخابات ملت ایران هستند.

وی در خصوص شمارش آرا انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان کرد: شمارش آرای انتخابات شوراها بعد از اتمام شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

امیرآبادی بیان کرد: امیدواریم که یکشنبه نتیجه انتخابات شورای شهر در قم اعلام شود و البته در شمارش آرا نهایت دقت صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در روستاها و شهرهای تابعه قم تعداد کاندیداها و صندوق‌ها زیاد نیست و بلافاصله بعد از شمارش آرا ریاست جمهوری، شمارش آرا شورای شهر و روستا انجام شده و نتیجه انتخابات اعلام می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdko0o.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما