يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 49127
منبع : خبرگزاری مهر
با صدور پیامی مطرح شد؛

جنایتکاران تکفیری نابودی خود را احساس می‎کنند

قم نيوز : قم نيوز: رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور پیامی حادثه تروریستی کابل را محکوم کرد و تأکید کرد: جنایتکاران تکفیری بیش از هر زمان دیگری نابودی خود را احساس می‎کنند.
جنایتکاران تکفیری نابودی خود را احساس می‎کنند
جنایتکاران تکفیری نابودی خود را احساس می‎کنند
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمدحسین مختاری در بیانیه‌ای انفجار تروریستی در کابل و کشته و مجروح شدن مردم مظلوم و مسلمان افغانستان را محکوم کرده و حفظ وحدت اسلامی و مقابله همه علمای مذاهب اسلامی با خشونت، درگیری، افراطی‌گری و  دوری از تفرقه را از جمله مسائل راهبردی در مبارزه با جریان‌های تکفیری و تکرار چنین حوادث دردناک عنوان کرد.

مشروح این بیانیه بدین شرح است:

فاجعه هولناک تروریستی در کابل و خبر شهادت ده‌ها تن از مردم بی‌گناه و مظلوم افغانستان چشمان مسلمانان روزه دار را گریان و قلوب امت اسلامی را به شدت جریحه دار کرده است.

انفجار خودروی انتحاری در ماه مبارک رمضان، در میان مسلمانان روزه دار افغانستان نشان از آن دارد که تروریست‌های تکفیری مزدور قدرت‌های غرب، تا کجا از انسانیت به دورند و هیچ رحم و مروتی در وجود پلیدشان رخنه نکرده است، بلکه مروجان افراط گرایی هیچ حد و مرزی در جنایت و خشونت علیه امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم افغانستان ندارند و حاضر به گذشتن از همه خطوط قرمز هستند.

به راستی آیا گمراه‌تر از اشقیای تکفیری می‌توان سراغ گرفت که در ماه رمضان که ماه رحمت و صلح نامگذاری شده  اینچنین دستان پلیدشان را به خون برادران و روزه داران مسلمان آغشته کرده‌اند؟ بی شک جنایتکاران تکفیری بیش از هر زمان دیگر زوال و نابودی خود را احساس می‌کنند و جان فشانی‌های رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و عراق ناقوس مرگ را برای این جریانات تکفیری به ویژه داعش به صدا درآورده است. لذا اقدام جنایت‌کارانه و شرم‌آورِ تروریست‌های تکفیری در بمب گذاری پایتخت افغانستان، زمینه تسریع زوال و نابودی حتمی داعش و سایر گروه‌های تکفیری را در آینده بسیار نزدیک فراهم خواهد کرد.

بی تردید داعش، مزدور آمریکا و اسرائیل در پروژه اسلام هراسی و اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است، لذا جنایت نفرت انگیز آنها در روز چهارشنبه خونین کابل، بیش از پیش از ماهیت ضد اسلامی و ضد انسانی جریانات تکفیری و چرایی حمایت های مالی و تجهیزاتی اربابان غربی_عربی از جریانات تکفیری در تکمیل پازل اسلام ستیزی و ایجاد تفر قه میان امت اسلامی را آشکار نموده است.

از اینرو حفظ وحدت اسلامی و مقابله همه علمای مذاهب اسلامی با خشونت، درگیری و افراطی‌گری و تفرقه از یک سو  و تلاش همه دولت‌های اسلامی برای  تقویت استقرار صلح، ثبات و امنیت در افغانستان به ویژه همزمان با برگزاری نشست بین المللی صلح افغانستان از جمله مسائل راهبردی است که می تواند مهر پایانی بر سیاست‌های نادرست و مداخله جویانۀ برخی کشورهای منطقه‌ و فرامنطقه‌ای‌ از جمله آمریکا در مسائل افغانستان به شمار آید.

دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن ابراز همدردی ملت مظلوم و عزیزِ افغانستان این حرکت رذالت آمیز و تروریستی را به شدت محکوم کرده و همه وجدان‌های بیدار جوامع بشری را به این سو از جهان در افغانستان دعوت می‌کند تا بدانند و ببینند که چگونه سازمان‌های بین الملل مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایت سکوت نموده و ماهیت پلیدشان را در قالب چهره انسانی پنهان ساخته اند.

امید است روح شهدای این انفجار تروریستی قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد و با یاری خداوند، جهان اسلام به ویژه مردم مظلوم افغانستان بتوانند از شر متجاوزان و تروریست های تکفیری رهایی یابند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdccmsq0.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما