يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 49448
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم:

دمای قم فردا به 43درجه می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: فردا حداکثر و حداقل دمای قم 43 درجه و 20 درجه پیش بینی می‌شود.
دمای قم فردا به 43درجه می‌رسد
دمای قم فردا به 43درجه می‌رسد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در سه روز آینده آب و هوای استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم غربی  و حداکثر با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت است، امروز کمترین دمای استان 22 درجه و بیشترین دمای قم 43 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداکثر و حداقل دمای قم 43 درجه و 20 درجه پیش بینی می‌شود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز سه شنبه کمترین و بیشترین دمای قم 20 درجه و 42 درجه خواهد بود، در آن روز جهت وزش باد در این شهر غربی و حداکثر با سرعت 30 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان قم منطقه جمکران با 45 درجه بود، در این مدت هم کمترین دما در استان در منطقه دستجرد ثبت شد.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم در 24 ساعت گذشته 22 درجه و 41 درجه بود.

قاضی با اشاره به وضعیت تغییرات دمایی در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در این روزها حداکثر دمای استان تغییر چندانی ندارد و حداکثر دمای قم طی روزهای آتی تا پایان هفته حدود 42 درجه و 43 درجه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای آینده شاهد پدیده غبارآلودگی در استان قم نیستیم و هوای این استان صاف خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciv5a5.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما