پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49629
منبع : خبرگزاری فارس
پايان رقابت‌هاي جام رمضان

برترين مردان و بانوان وودباليست و گلف‌باز قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ گلف استان قم گفت: برترين مردان و بانوان وودباليست و گلف‌باز قم در پايان رقابت‌هاي قهرماني جام رمضان اين رشته معرفي و تجليل شدند.
برترين مردان و بانوان وودباليست و گلف‌باز قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، رضا دلاوری، اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان در تمام هیات‌ها و رشته‌های ورزشی مرسوم است و هیأت‌ گلف استان قم نیز با توجه به میادین و مسابقاتی که بعد از این ماه در پیش دارد، اقدام به برگزاری رقابت‌های جام رمضان کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات وودبال در کنار رقابت شات گلف جام رمضان و به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امام حسن مجتبی (ع) به انجام رسید، اضافه کرد: رقابت‌ها در هر دو بخش مردان و بانوان با حضور قابل توجه علاقمندان در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم در ادامه به برترین‌های مسابقات وودبال بانوان اشاره کرد و افزود: در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها فاطمه محمدی با اسکور چهار به عنوان بر سکوی نخست ایستاد، الهام محمدی با اسکور پنج مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد و مهسا یزدانی‌فرد با اسکور 6 سوم شد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بخش مردان نیز از جذابیت‌ قابل توجهی برخوردار بود و در نهایت حمید منصوری اسکور یک موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه وحید طبیبی با اسکور 2 مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد اما سعید صالحی به همراه مجید کربلایی به اسکور سه دست پیدا کردند و پس از انجام بازی پلی‌آف، سعید صالحی موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شد.

دلاوری با اشاره به رقابت گلف‌بازان در جام رمضان، خاطرنشان کرد: همزمان با پیکارهای وودبال، شرکت کنندگان در مسابقه شات گلف نیز رقابت کردند، به طوری که بازیکنان حاضر در این رقابت سه مرحله متفاوت با ضربات چیپ به سمت اهداف مشخص شده ضربه زدند و با محاسبه امتیاز ضربات، نفرات اول تا سوم مسابقه مشخص شدند.

وی یاد آور شد: در بخش بانوان مهسا یزدانی فرد با 150 امتیاز مقام نخست را کسب کرد و قهرمان شد، ضمن اینکه خانم‌ها فاطمه محمدی و معصومه جامع با امتیاز مشترک 75 و  پس از انجام مسابقه پلی‌آف به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این پیکارها را کسب کردند.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم در پایان اظهار کرد: در پایان رقابت مردان گلف‌باز حاضر در این دوره، علی منفرد که یکی از چهره‌های قدیمی و موفق این رشته است با 200 امتیاز قهرمان شد، ناصر لسانی دیگر چهره با تجربه و قدیمی گلف قم با 175 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و محمد عالی‌پناه با 150 امتیاز رتبه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjhmex.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما