يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 49759
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي اسلامي شهر قم:

ورودي‌هاي شهر در شأن قم نيست

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: ورودي‌هاي قم در شأن این شهر نيست بنابراين بايد با كمك يكديگر نسبت اصلاح آنها اقدام شود و مشكلات آنها از بين برود.
ورودي‌هاي شهر در شأن قم نيست
به گزارش قم نیوز، محمود مسگری، با اشاره به مسئله توسعه شهرها اظهار کرد: برخی شهرها مانند شهر قم پس از انقلاب اسلامی سیر مهاجرت بیشتری داشتند که شامل مهاجرت منفی و مثبت است و مهاجرت‌های منفی سبب ایجاد بحث حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات توسعه نامتوازن شهر قم گفت: به عنوان مثال پردیسان به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب با مشکلات فراوانی رو به رو است. مسئله توسعه حمل و نقل عمومی سرویس‌دهی به این مناطق را برای مجموعه مدیریت شهری مشکل می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: توسعه نامتوازن شهر در زمینه مراکز آموزشی و مراکز جدید برای مسؤولان شهر مشکلات فراوانی ایجاد می‌کند. حجم دانش‌آموزان در برخی از مناطق بالا است و کمبود دانش‌آموز در برخی مکان‌های با تراکم جمعیتی کمتر وجود دارد.

وی با بیان اینکه ورودی‌های قم در شأن این شهر نیست گفت: در ورودی بلوار غدیر کارهای خوبی انجام شده ولی در ورودی‌های دیگر مشکلاتی وجود دارد به عنوان مثال وجود مراکز صنعتی در برخی ورودی‌ها از جمله مشکلات و چالش‌ها است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdn50o.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما