يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 49768
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 29 خرداد و 2 تير ماه صورت مي‌گيرد

رقابت پينگ‌پنگ بازان قم براي كسب عناوين برتر جام رمضان

قم نيوز : قم نیوز: پينگ‌پنگ بازان استان قم براي كسب عناوين برتر دو رده سني رقابت‌هاي تنيس روي‌ميز جام رمضان با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
رقابت پينگ‌پنگ بازان قم براي كسب عناوين برتر جام رمضان
به گزارش قم نیوز، رشته‌ای که با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، استعدادیابی و نخبه‌پروری، برگزاری جشنواره‌های متعدد استانی و اعزام‌های گوناگون به مسابقات کشوری توانسته رشد و توسعه بسیار خوبی ایجاد کرده و در جمع هیأت‌‌های برتر استانی و کشوری قرار بگیرد، همچنان در مسیر پیشرفت قدم بر می‌دارد.

این رشته پینگ پنگ است که در قم جایگاه بسیار خوبی از گذشته تا کنون دارد و هم از داوران و مربیان بین‌المللی و مطرح برخوردار است و هم اینکه در رده‌های سنی مختلف با پرورش استعدادهای این رشته، علاقمندی زیادی در بین قمی‌های علاقمند به ورزش به ویژه خانواده‌ها ایجاد کرده است.

ایجاد علاقمندی در بین خانواده‌ها و شهروندان قمی موجب شده تا بسیاری از قمی‌ها در طول سال به ویژه در اوقات فراغت، فرزندان خود را به تمرینات این رشته ورزشی بیاورند و هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم نیز از این فرصت برای استعدادیابی و شناخت نخبه‌ها استفاده کند.

از سوی دیگر برگزاری مسابقات استانی به ویژه به مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله در ماه مبارک رمضان، موجب رونق این رشته شده و به همین دلیل قم در چند سال اخیر همواره بازیکنان بسیار خوبی در رده‌های سنی مختلف برای اعزام به رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی کشور داشته و حتی سهمیه ملی کسب کرده است.

اکنون که ماه مبارک رمضان در جریان است، برگزاری مسابقاتی با عنوان جام رمضان همچنان رونق در این رشته ورزشی را حفظ کرده و توسط هیأت‌ تنیس‌ روی‌میز قم یکی از جدیدترین رقابت‌های استانی، برای رقابت ورزشکاران این رشته در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در روزهای 29 خرداد و دوم تیر ماه برنامه‌ریزی شده است.

رقابت‌های رده سنی جوانان جام رمضان تنیس روی‌میز استان قم ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بعد از ساعت 22 روز دوشنبه 29 خرداد ماه به صورت دوره‌ای و حذفی در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام خواهد رسید و به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

همچنین پیکارهای رده سنی آزاد و بزرگسالان از ساعت 22 روز جمعه دوم تیر ماه به انجام می‌رسد و هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم برای جذاب‌تر برگزار شدن این پیکارها، بازیکنانی از شهرهای هم‌جوار نیز دعوت کرده، ضمن اینکه به نفرات اول تا چهارم هدایای نقدی اهداء می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdj50o.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما