دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 49782
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم:

راهپیمایی روز قدس قم باید در سطح فراملی انعکاس داده شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه انعکاس رسانه‌ای راهپیمایی روز قدس باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: این حرکت باید در سطح ملی و فراملی انعکاس داده شود اما این موضوع فقط به عملکرد صدا و سیما محدود نمی‌شود، به همین علت باید از ظرفیت فضاهای مجازی و پایگاه‌های مختلف رسانه‌ای استفاده کنیم.
راهپیمایی روز قدس قم باید در سطح فراملی انعکاس داده شود
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه در شورای ترافیک استان نسبت به مسیر ارم به عنوان یک مسیر تردد نگاه می‌کنیم، عنوان کرد: باید تصمیم‌های لازم برای این مسیر اتخاذ شود چرا که این مسیر می‌تواند به صورت ویژه مورد استفاده زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انعکاس رسانه‌ای راهپیمایی روز قدس باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: این حرکت باید در سطح ملی و فراملی انعکاس داده شود اما این موضوع فقط به عملکرد صدا و سیما محدود نمی‌شود به همین علت باید از ظرفیت فضاهای مجازی و پایگاه‌های مختلف رسانه‌ای استفاده کنیم و تحقق این موضوع نیازمند استفاده از یک تیم رسانه‌ای توانمند است.

قائم مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه برای انعکاس راهپیمایی روز قدس باید از ظرفیت رسانه‌های ملی و بین‌المللی استفاده کنیم، تصریح کرد: قم یک شهر فراملی است به همین علت باید برنامه‎های این شهر نیز در سطح فراملی دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری امسال نیز همانند سال‌های گذشته با استفاده از نیروهای خود برای خدمات‌رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس به میدان آمده، نصب دستگاه‌های صوتی یکی از اقداماتی است که توسط نیروهای شهرداری دنبال می‌شود.

معتمدی با اشاره به اینکه تنظیف مسیر راهپیمایی روز قدس به صورت ویژه دنبال می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته بتوانیم راهپیمایی و مراسم روز قدس را به شیوه مطلوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcj8aex.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما