دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 49785
منبع : خبرگزاری فارس
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور

نرم افزار نورالجنان عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: نرم افزار چند رسانه‌ای نورالجنان که شامل متن کامل 102 جلد کتاب از 50 مولف در زمینه منابع ادعیه، ترجمه و تفسیر دعاها می‌شود به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور تدوین و عرضه شد.
نرم افزار نورالجنان عرضه شد
به گزارش قم نیوز، همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان، نرم افزار نورالجنان نخستین نیایش‌نامه چندرسانه‌ای جهان اسلام به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور عرضه شد.

نرم‌افزار نورالجنان به عنوان نرم‌افزاری وزین و درخور مضامین بلند دعاهای اسلامی و نشر فرهنگ معنوی تشیع محسوب می‌شود که گلشن عطرآگینی از دعا و کتب اخلاقی است.

در این نرم افزار قرآن کریم به همراه متن کامل 102جلد کتاب از 50 مؤلف در زمینه منابع ادعیه، ترجمه و شرح و تفسیر دعاها، فلسفه دعا و نیز کتاب‌های اخلاقی و عرفانی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

صحیفه سجادیه، مفاتیح الجنان، صحیفه الرضا، مفتاح الفلاح، ریاض السالکین، الأنوار الساطعه، شرح دعای صباح، التوسل، آداب الصلوه، شرح دعاء السحر، تحفه الملوک، شرح مصباح الشریعه، معراج السعاده، المحجه البیضاء، المراقبات، مکارم الأخلاق و منازل السائرین و ... برخی از کتب ارائه شده در این نرم‌افزار است.

 برای سهولت کاربران در استفاده از نرم افزار نورالجنان، علاوه بر فهرست جداگانه صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان، فهرست جامعی از 568 دعا، زیارت و اعمال مستحبی برگرفته از این دو کتاب ارزشمند به همراه نمایش متن و امکان استفاده از صوت، ارائه شده است.

کاربر با ورود به صفحه اعمال امروز در نرم‌افزار می‌تواند به قرائت ادعیه و اعمال و آداب مربوط به هر روز بپردازد و با توجه به اینکه نرم افزار نور الجنان به تقویم رایانه ای مجهز است این امکان را برای کاربر میسر می‌کند که به همراه امکان مشاهده متن اعمال و آداب روزهای انتخابی را نیز پیش رو و در دسترس داشته باشد.

 نرم افزار نورالجنان دارای بیش از 50 مولودی و افزون بر 70مرثیه است که امکان استفاده از چندین مناجات دلنشین به همراه تصاویری به صورت اسلایدی در بخش نگارخانه، به جذّابیت معنوی نرم‌افزار نورالجنان افزوده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccpmq0.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما