دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 49786
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

توزیع خارج از شبکه بیش از 2 هزار کیلو آرد نانوایی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برای 2 هزار و 600 کیلو آرد نانوایی که خارج از شبکه توزیع می‌شد پرونده ای تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.
توزیع خارج از شبکه بیش از 2 هزار کیلو آرد نانوایی در قم
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری، با اشاره به عملکرد یکماه گذشته این سازمان در مبارزه با قاچاق اظهار کرد: بازرسین این سازمان در طول این مدت از 70 واحد صنفی و غیر صنفی بازدید کردند که شامل 41 واحد صنفی و 29 واحد غیرصنفی می‌شد.

وی ارزش ریالی کشفیات به دست آمده را مورد توجه قرار داد و گفت: 29 میلیون و 600 هزار ریال ارزش کالاهای قاچاق به دست آمده بود که پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در 70 بازرسی که از صنوف گوناگون انجام شد این کالاها بدست آمد و در این راستا پرونده تشکیل و به مراجع قانونی برای رسیدگی ارسال شد.

ذاکری به مقدار و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده اشاره و تصریح کرد: از گروه کالایی دخانیات (سیگار) 15 مورد بازرسی،گروه کالایی مواد غذایی 15 مورد بازرسی و گروه کالایی لوازم خانگی 10 مورد بازرسی صورت گرفت که در بازرسی‌های صورت گرفته هیچ نوع کالای قاچاقی کشف نشد.

وی افزود: 20 مورد بازرسی از گروه کالایی میوه و سبزیجات و 10 مورد بازرسی از گروه کالایی لوازم آرایشی به عمل آمد که در جمع 30 بازرسی صورت گرفته مقداری سیرخارجی قاچاق کشف شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به کشفیات عرضه خارج از شبکه انواع محصولات پتروشیمی، نفت و گاز و آرد نانوایی گفت: در این بازرسی‌ها 2 هزار و 600 کیلو آرد نانوایی کشف شد که پس از تشکیل پرونده به ارزش 32 میلیون و 500 هزار ریال برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd950o.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما