دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 49797
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

ضرورت تسهیل ورود سرمایه گذاران به شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: اگر فرآیند ورود سرمایه گذاران به شهر قم تسهیل نشود، شهرهای دیگر سرمایه گذاران را جذب خواهند کرد.
ضرورت تسهیل ورود سرمایه گذاران به شهر قم
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان با اشاره به اولویت فعالیت شورای پنجم شهر قم اظهار کرد: باید این روند رو به رشد و منطقی که در شهر و مدیریت شهری مستقر شده است، در دوره فعالیت شورای پنجم ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر حرکت خوبی در راستای کاهش بدهی شهرداری قم به بانک‌ها آغاز شده است که این روند باید در شورای پنجم این شهر هم ادامه یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: اولویت دیگر شورای پنجم شهر باید بحث سرمایه گذاری باشد تا یک درآمد پایداری برای شهرداری قم از این راه ایجاد شود، اگر فرآیند ورود سرمایه گذاران به شهر قم تسهیل نشود، شهرهای دیگر سرمایه گذاران را جذب خواهند کرد.

ذاکریان با اشاره به نقاط ضعف شورای چهارم شهر قم اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف این بود که برای برخی از طرح‌ها و لوایح در شورای شهر تصمیم گرفته می‌شد، اما پیگیری برای اجرای این طرح‌ها و لوایح صورت نمی‌گرفت، باید ساز و کار نظارتی در شورای شهر قم اندیشیده شود تا طرح‌ها و لوایح به نتیجه برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر چهارم شهر قم به دلیل افزایش تعداد اعضا با برخی از حواشی مواجه شد، اگر این شورا وارد این حواشی نمی‌شد، بهتر عمل می‌کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfeedj.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما