شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 4990
ذوالنوری:

هر برگ رای تیری به چشم دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: هر برگ رایی که به صندوق‌ها انداخته شود تیری به چشم دشمنان خواهد بود.
هر برگ رای تیری به چشم دشمنان است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  مجتبی ذوالنوری جمعه شب در جمع نمازگزاران مسجد قدس شهرک امام خمینی قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اظهار کرد: در انتخابات گذشته ۱۴ میلیون نفر از رای‌دهندگان به رییس جمهور کنونی رای ندادند، ولی نباید این افراد را جزو اصحاب فتنه دانست.

وی با اشاره به اینکه مردم در آن انتخابات نیز همانند دیگر انتخابات‌ها با نیت خیر پای صندوق‌های رای آمدند گفت: بعد از انتخابات و در جریان فتنه دست آنها رو شد و مردم فتنه‌گران را شناخته و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه مردم همواره پیرو امام خمینی و پس از ایشان پیرو مقام معظم رهبری هستند، بیان داشت: در این انتخابات حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رای اهمیت ویژه‌ای دارد و میزان اقتدار و صلابت کشور به پشتوانه رای مردم است.

وی مشارکت گسترده در انتخابات را سبب کور شدن چشم طمع دشمنان دانست و تاکید کرد: هر برگه رأی تیری به چشم دشمنان است و‌ حضور در انتخابات بهتر از نیامدن در صحنه است.

ذوالنوری با اشاره به اینکه برای آبیاری درخت انقلاب خون ۲۳۰ هزار شهید به زمین ریخته شده است، بیان داشت: اگر حضور مردم در صحنه کم باشد دشمنان این مطلب را القا کرده که نظام از پشتوانه مردمی برخوردار نیست.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح در این انتخابات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و ما در انتخابات باید از بین گزینه‌های موجود بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به نقش خواص در جامعه تاکید کرد: خواص وظیفه دارند که مواضع رهبری را درک کرده و این مواضع را به صورت درست برای مردم تبیین کنند ولی اگر خواص به وظایف خود عمل نکنند در جامعه گسست ایجاد شده و در انقلاب‌های رنگین نیز خواص روبه‌روی حکومت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای سرنگونی نظام در سال ۸۸ دنیا همه توان خود را به کار گرفت، افزود: رهبری جامع و با کفایت و مردم ولایت مدار و بصیر موجب شدند که نظام در برابر فتنه ایستادگی کرده و از آن سربلند بیرون بیاید.

ذوالنوری ادامه داد: در جریان فتنه رهبری ضعف خواص را پوشش دادند و ابر تیره خواص بی‌بصیرت مانع این نشد که نور خورشید ولایت و رهبری به مردم نتابد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف با وجود جنگ، فشار و تحریم، تاکید کرد: برخی از مشکلات حال حاضر کشور به دلیل کمبود‌هاست و برخی از مشکلات نیز به سوءنیت بر می‌گردد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به مطرح شدن سخنانی از وی راجع به هاشمی رفسنجانی در یکی از روزنامه‌ها تاکید کرد: این روزنامه سخنان بنده در مورد آقای هاشمی رفسنجانی را به صورت کامل تحریف کرده است.

وی اظهار داشت: ما یک هاشمی رفسنجانی مربوط به قبل از انقلاب با سوابق درخشان انقلابی داریم که بنده ایشان را روی سر می‌گذارم و یک هاشمی مربوط به ابتدای انقلاب داریم که در تثبیت انقلاب نقش مهمی داشت و ایشان را نیز روی سر می‌گذارم.

ذوالنوری افزود:‌ البته هاشمی رفسنجانی دوران جنگ را نمی‌توانم بگویم روی سر می‌گذارم چرا که او در خاطراتش نوشته که با امام اختلاف نظر داشته است.

وی با اشاره به وضعیت کشور در دوران کارگزاران تاکید کرد: قبله کارگزاران سرمایه‌گذاری غربی بود و این مسئله موجب شد که اشرافی‌گری در کشور افزایش یابد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آقای هاشمی رفسنجانی با آن سوابق، ‌تدبیر و ‌شجاعت اگر پشت سر رهبری حرکت کند طبق فرمایش مقام معظم رهبری "هیچ کس برای رهبری هاشمی نمی‌شود" ولی اگر هاشمی نخواهد برای رهبری باشد نمی‌توان برای او کاری کرد.

وی ابراز داشت: امروز هم آقای هاشمی اعتقادش درباره قضایای سال ۸۸ این است که فتنه‌ای در کار نبوده و همچنان بر سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه تاکید می‌کند و این در حالی است که سخنان هاشمی در خطبه‌های آن نماز جمعه درست عکس سخنان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه پس از آن است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.n0o2yt0nza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما