يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : 50083
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت در 12 وزن صورت گرفت

تجلیل از برترین‌های کیک بوکسینگ جام رمضان در قم

قم نيوز : قم نيوز: رقابت‌های کیک‌بوکسینگ جام رمضان پسران نوجوان قم در 12 وزن با معرفی نفرات اول تا سوم و تجلیل از برترین‌ها در حضور رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم به پایان رسید.
تجلیل از برترین‌های کیک بوکسینگ جام رمضان در قم
تجلیل از برترین‌های کیک بوکسینگ جام رمضان در قم
به گزارش قم نيوز، هیأت‌ ورزش‌های رزمی یکی از هیات‌های پرکار ورزش قم در شب‌های ماه مبارک رمضان بود که اقدام به برگزاری رقابت‌های استانی با عنوان جام رمضان کرد و علاقمندان به ورزش رزمی در آستانه پایان این ماه شاهد رقابت‌های کیک‌بوکسینگ در هر دو بخش دختران و پسران بودند.

مسابقات جام رمضان کیک‌بوکسینگ پسران قم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برنامه‌ریزی و به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی قم مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد، در حالی که ابتدا نونهالان رزمی‌کار و سپس نوجوانان کیک‌بوکسینگ‌کار با یکدیگر مسابقه دادند.

رزمی‌کاران نوجوان باشگاه‌های شرکت کننده در مسابقات کیک‌بوکسینگ جام رمضان پسران قم قم برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم اوزان منهای 30، 33، 36، 39، 42، 45، 48، 51، 54، 57، 60 و به اضافه 60 کیلوگرم با یکدیگر مسابقه دادند.

در رده‌بندی نهایی اوزان مختلف این مسابقات و در وزن منهای 30 کیلوگرم محمد فلاح با شکست محمدامین آراسته موفق به کسب مقام قهرمانی شد، در وزن منهای 39 کیلوگرم امیرمحمد شعبانی با عبور از سد ابوالفضل دهقان رتبه نخست را به دست آورد و مقام سوم این وزن به حامد علی‌محمدی تعلق گرفت.

در وزن منهای 42 کیلوگرم این دوره از پیکارها محمدمهدی بیگدلو با غلبه بر علی‌اصغر امانی به مقام قهرمانی دست یافت و در وزن منهای 48 کیلوگرم این مهدی برزگر بود که در دیدار نهایی برابر آرش آزاد به برتری دست یافت و مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

در وزن منهای 51 کیلوگرم جام رمضان کیک‌بوکسینگ پسران نوجوان قم نیز مهدی اکبری‌مقدم با پیروزی برابر مهدی حاج‌علی‌پور قهرمان شد و مقام سوم به رضا کرمی‌بشیر رسید، در حالی که رتبه‌های اول تا سوم وزن منهای 54 کیلوگرم را به ترتیب سیدعلیرضا میری، سیدمهدی حسینی و مهدی رشیدی کسب کردند.

در وزن منهای 57 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها محمدمهدی مشهدخانی و مهدی مهدی‌لو قهرمان و نایب‌قهرمان شدند، در وزن منهای 60 کیلوگرم رتبه‌های اول تا سوم به علی‌اصغر برجی، محمد عربی‌احمد و محمدرضا حکمتی رسید، در منهای 70 کیلوگرم دانیال باوی‌زاده، علمدار نورالهی و محمدرضا حسینی و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم علی‌ امیرآبادی، مهدی حاجوی و حسین مرادی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmxdt.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما