چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 50164
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد:

آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگسرای خانواده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگسرای خانواده خبر داد.
آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگسرای خانواده
آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگسرای خانواده
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی با اشاره به ثبت نام دوره های آموزشی، اظهار کرد: در این فرهنگسرا ۵۰ عنوان خدمات آموزشی در حوزه مسائل اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات مشاوره، خانه بازی کودک، نمایشگاه تخصصی، خدمات کتابخانه‌ای و ورزشی ارائه می‌شود.


وی بیان داشت: این فرهنگسرا برگزاری دوره‌های آموزشی فتوشاپ و مبانی کامپیوتر، دوره‌های رباتیک و نجوم قرآنی، خوشنویسی ویژه آقایان را در دستور کار قرار داده است.


رفیعی به رشته های آموزشی اشاره کرده و گفت: جاکورتا، دوره پیشرفته کیف دوزی، چرم، خیاطی مقدماتی نیز از دیگر دوره‌های آموزشی این فرهنگسرا می‌باشد.


وی بیان داشت: نخستین فرهنگسرای خانواده در شهر قم باهدف تلاش برای ارتقاء کیفیت زندگی و تحکیم نهاد مقدس خانواده به بهره‌برداری رسیده است.


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با تاکید بر فعالیت‌های فرهنگسرای خانواده، به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های خانواده در موضوعات اجتماعی، روانشناسی، هنری، علمی، آموزشی و ورزشی اشاره کرد.

رفیعی تصریح کرد: فعالیت‌های این مرکز تحت نظارت کارشناسان متخصص، کارآزموده و مجرب بوده و به ارائه‌ی خدمات تخصصی به همشهریان می‌پردازد.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر و یا ثبت‌نام می‌توانند به آدرس شهرک امام خمینی(ره)، میدان ایثار، خیابان شبنم، مقابل مرکز جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن 33366212 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjydt.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما