شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 50245
منبع : خبرگزاری فارس
با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی انجام می‌شود

برگزاری مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع(ع) یک شنبه هفته جاری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی‌العالمیه در قم برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در قم
به گزارش قم نیوز، هر ساله همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع(ع) مراسمات عزاداری مختلفی در کشور و به ویژه شهر مذهبی قم برگزار می‌شود که محبان و عاشقان ائمه مظلوم در این مراسمات حضور پر شوری دارند.

بر اساس این گزارش، امسال مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع(ع) یک شنبه هفته جاری همزمان با هشتم شوال ساعت 21:30 دقیقه با حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی‌العالمیه در تکیه حاج سید حسن واقع در کوچه 112 خیابان شهید طالقانی(دل‌آذر) قم برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، سید مهدی میرداماد به عنوان یکی از مداحان برجسته کشوری در پایان این مراسم در وصف مصیبت تخریب قبور ائمه بقیع(ع) به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

گفتی است، وهابیون به سرکردگیعبدالعزیزبن سعود در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری پس از اشغال مکه به بقیع حمله و علاوه بر قبور امام مجتبی(ع)، امام سجاد(ع)، امام باقر(ع) و امام صادق(ع) دیگر بخش‌های قبرستان بقیع را نیز تخریب کردند.

پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcft0dt.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما