پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 50514
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

حمله اسلام هراسان به مسجدی در ناتینگهام انگلستان

قم نيوز : قم نیوز: درحالی که نمازگزاران داخل مسجد ناتینگهام در انگلستان به نماز ایستاده بودند، فردی با پرتاب سنگ، شیشه این مرکز اسلامی را شکسته و مردم را دچار وحشت کرد.
حمله اسلام هراسان به مسجدی در ناتینگهام انگلستان
حمله اسلام هراسان به مسجدی در ناتینگهام انگلستان

به گزارش قم نیوز، در آخرین گزارش‌ها از حملات اسلام‌هراسی انجام شده علیه مسلمانان و مساجد در انگلستان، شیشه یک مرکز اسلامی در شهر ناتینگهام در انگلستان با پرتاب سنگ شکسته شد. این حادثه ناگهانی زمانی رخ داد که نمازگزاران در داخل مسجد به نماز جماعت ایستاده بودند و منجر به ایجاد ترس و اضطراب میان مردم شد.

در پی این حادثه عده زیادی از همسایگان مرکز اسلامی با آن‌ها تماس گرفته و جویای وضعیت مسلمانان شدند. اعضای مسجد از ابراز همدلی مسلمانان تشکر کرده و خواستار همبستگی و انسجام میان مردم جامعه شدند.

دکتر ابراهیم حمید در این باره به خبرنگاران گفت: وقتی مردم به نماز ایستاده بودند، شیشه پنجره را با سنگ شکستند. این حادثه همه را وحشت زده کرد. خوشبختانه خسارت زیادی وارد نشد و به لطف خدا کسی صدمه ندید.

وی افزود: اتفاقات زیادی در حال وقوع هستند. به ویژه پس از حادثه لندن بسیاری از اعضا نگران هستند. ما امیدواریم که فقط یک نفر پشت این جریان باشند و بر این باور هستیم که اکثریت مردم شهر در کنار ما علیه این اعمال ایستاده‌اند. ما جامعه بسیار نزدیکی در اینجا داریم و در اینجا همه با هم آشنا هستند.

پلیس یک مرد 49 ساله را که توسط نمازگزاران شناسایی شده بازداشت کرده است.

این درحالی است که حوادث اسلام‌هراسی و حمله به مساجد در غرب به یک مسئله روزمره تبدیل شده است. چندی پیش نیز پلیس 2 نفر را به جرم هتک حرمت به مسجد آل قبا در مرکز میان مذهبی «پنج طریق» واقع در منطقه شروود در ناتینگهام دستگیر کرده بود. گفته می‌شود این افراد تعمدا و با بی‌احترامی درب مسجد را با گوشت خوک نجس کرده بودند.

حمله اسلام هراسان به مسجدی در ناتینگهام انگلستان

انتهای پیام / 137

https://qomnews.ir/vdceen8n.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما