يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 50603
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم :

حُسن نظر امام جمعه قم قوت قلب تیم مدیریت شهری است

تابع تصمیم و رأی اعضای شورای اسلامی شهر هستیم
قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از استفاده از آثار کارگاه کمپین «شاد باشیم» در تبلیغات محیطی دهه کرامت خبر داد.
حُسن نظر امام جمعه قم قوت قلب تیم مدیریت شهری است/ تابع تصمیم و رأی اعضای شورای اسلامی شهر هستیم
حُسن نظر امام جمعه قم قوت قلب تیم مدیریت شهری است/ تابع تصمیم و رأی اعضای شورای اسلامی شهر هستیم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی خرسند در حاشیه بازدید از کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» ویژه دهه کرامت که در حرم حضرت معصومه(س)، گفت: این نخستین بار است که این چنین کمپینی با مشارکت آستان حضرت معصومه، شهرداری تهران و قم تشکیل شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه با حضور 70 گرافیست برجسته فضای بسیار ویژه‌ و بی‌نظیری در حوزه هنری در خصوص دهه کرامت ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: گرافیست‌های برجسته‌ای در قم هستند که هیچ زمانی برای شهر خودشان کار نمی‌کردند و این کمپین بستری است که این گرافیست‌ها بتوانند کارهای آئینی و مذهبی خاص شهر خودشان و با محوریت آستان حضرت معصومه(س) داشته باشند.

عابدی خرسند با تاکید بر اینکه فضای بسیار متفاوتی در این کمپین تبلیغاتی ایجاد شده است، گفت: در یکسال اخیر در شهرداری قم به دنبال یکپارچه سازی فضای تبلیغاتی و استفاده از هنرمندان برجسته شهر بوده‌ایم و امروز فضای ایجاد شده می‌تواند کمک خوبی برای پیشبرد سیاست‌های تبلیغاتی شهر قم باشد.

وی با تاکید بر اینکه فضای تبلیغاتی ایام دهه کرامت را از خروجی همین کمپین تبلیغاتی ویژه دهه کرامت خواهیم داشت، گفت: در عرصه مدیریت شهری در دو سال اخیر بر اساس شعار و اصلی که به عنوان خادمین حرم داشتیم حرکت کردیم و در ادامه مسیر نیز افتخار می‌کنیم که خادم شهر و مجاورین کریمه اهل بیت(س) باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم استفاده از ظرفیت هنرمندان برجسته در یکپارچه‌سازی تبلیغات شهری در قم را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه به عنوان خادم حرم مطهر در عرصه مدیریت شهری فعال هستیم، گفت: قطعا در سطح شهر قم اکران ویژه آثار کمپین " شاد باشیم " ویژه دهه کرامت خواهیم داشت.

عابدی خرسند با بیان اینکه از سال گذشته اقدامات ویژه ای در حوزه تبلیغات شهری در دهه کرامت کلید خورد، گفت: در گذشته گسست تبلیغاتی در سطح شهر قم بسیار زیاد بود و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم فضای یکپارچه تبلیغاتی را ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط هماهنگی در حوزه تبلیغاتی شهری با همکاری آستان حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و اداره کل اوقاف فراهم شده است، تصریح کرد: تاکید ما بر این است که کار باید دست کاردان باشد و هنرمندان باید تصمیم‌گیر در خصوص فضای تبلیغاتی و هنری در سطح شهر قم باشند.
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: همین اقدامات با قوت و تلاش بیشتر ادامه پیدا کرده و امیدواریم در دهه کرامت امسال ظهور و بروز بیشتری برای این اقدامات داشته باشیم.

عابدی خرسند با بیان این که تمامی مدیران و پرسنل مجموعه شهرداری قم خود را خادم حرم مطهر می‌دانند و به این مهم نگاهی اعتقادی دارند که کار و تلاش در شهر قم در جهت خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین حضرت فاطمه معصومه(س) است همچنان که در دو سال گذشته حرکت پرشتاب رشد و توسعه شهری و اقدامات صورت گرفته توسط تیم جدید شهرداری قم گواه این مطلب می‌باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص سخنان آیت‌الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم ضمن تقدیر و تشکر از حُسن نظر و بیانات تولیت آستان حضرت معصومه(س) و نماینده ولی فقیه در استان قم و تجلیل از اقدامات دکتر سقائیان‌نژاد در شهر قم و همچنین تأکید ایشان بر ابقاء شهردار قم در دوره جدید شورای اسلامی شهر، گفت: مجموعه شهرداری قم قدردان و سپاسگزار نگاه ویژه و ارزنده ایشان به خدمتگزاران شهر بوده و قطعاَ قوت قلبی است برای ما تا همچون گذشته تمام تلاش و توان خود را برای خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری به کار بگیریم.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم در پایان اضافه کرد: مسلماً تمام فعالیت‌های شهرداری قم تا کنون تحت نظارت شورای اسلامی شهر بوده و بعد از این نیز تابع تصمیم و رأی اعضاء ولایتمدار این شورا در مسائل و سیاست‌های شهرداری قم و همچنین هرگونه انتخابی توسط این عزیزان خواهیم بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcds90k.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما