سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 50730
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
سید عمار حکیم:

آزادسازی موصل نقطه آغاز تفاهم ملی است

قم نيوز : قم نیوز: سید عمار حکیم گفت: اکنون با آزادسازی کامل موصل، این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت الله سیستانی تبریک می گوییم و با تمام احترام و تکریم از شهدا و مجروحان جنگ با تروریست ها یاد می کنیم.
آزادسازی موصل نقطه آغاز تفاهم ملی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه ای به مناسبت آزادسازی موصل گفت: آزادسازی موصل نقطه شروعی برای تفاهم ملی است.

وی افزود: ای مردم شریف عراق اکنون وعده الهی محقق شد و توانستیم با تکیه بر فتوای مرجعیت شیعه مبنی بر وجوب جهاد کفایی تمام خاک وطن را از دست تروریستها آزاد کنیم.

رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: ما دشمنان افراط گرایی و فتنه هستیم که توانستیم عدالت و صلابت مجاهدان خود را به همه ثابت کنیم و اکنون با آزادسازی کامل موصل، این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت الله سیستانی تبریک می گوییم و با تمام احترام و تکریم از شهدا و مجروحان جنگ با تروریست ها یاد می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آزادسازی موصل نقطه شروع کارهای بزرگ بعدی مانند آزادسازی کامل خاک کشور از دست بقایای تروریست های افراط گرا، تلاش برای بازگرداندن آوارگان و سامان دادن به زندگی آنها، آغاز پروژه تفاهم ملی و بازسازی مناطق محروم می باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7f8n.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما