سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : 50731
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

شیعه و سنی علیه مثلث آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود متحد شوند

شیعیان فرزندان وفادار پاکستان هستند
قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان خواستار وحدت شیعیان و اهل تسنن در مقابل مثلث ضداسلامی ایالات متحده، اسرائیل و آل سعود شد.
شیعه و سنی علیه مثلث آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود متحد شوند/ شیعیان فرزندان وفادار پاکستان هستند
شیعه و سنی علیه مثلث آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود متحد شوند/ شیعیان فرزندان وفادار پاکستان هستند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ناصر عباس جعفری، دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، یکی از احزاب معروف شیعیان این کشور طی سخنانی متعهد شد با طرح‌های نابسامان مثلث ضداسلامی که شامل ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و پادشاهی آل سعود می‌شود مقابله کند.

حجت الاسلام جعفری در سخنانی در همایش «مهدی عج بر حق» در دره اسماعیل خان گفت: ما باید مسلمانان شیعه و سنی را علیه مثلث ضداسلامی متحد سازیم و با استراتژی اتحاد این مثلث ضداسلامی را شکست دهیم.

او نظامیان پاکستانی را که به ائتلاف جنگی عربستان سعودی و آمریکا پیوسته‌اند عمل ورود تروریسم به پاکستان دانست و گفت: 80 هزار تن از شهروندان ما در پاکستان قربانی حملات تروریستی شده‌اند و این تراژدی عظیم و جبران ناپذیری است که پاکستان در تمام جنگ‌هایش علیه دشمنانش نیز همچنین رنج و عذابی را تجربه نکرده است.

* تلاش تکفیری‌ها برای ایجاد تفرقه میان برادران شیعه و سنی

حجت الاسلام جعفری در ادامه گفت: مسلمانان سنی و شیعه برادران و بخش جدایی ناپذیر اسلام هستند، در حالی که تکفیری‌ها تلاش خود را برای ایجاد تفرقه میان این دو برادر به کار می‌گیرند. ما باید این عناصر نابکار را شناسایی و ریشه کن کنیم. مسلمانان شیعه، فرزندان وفادار پاکستان هستند و آنان همراه با اهل تسنن پاکستان را ساخته‌اند و اکنون نیز در میدان جنگ علیه تفکر تکفیری برای دفاع از پاکستان هم‌دوش و در کنار آنان ایستاده‌اند.

* بازداشت و ربودن بی‌دلیل جوانان شیعه در پاکستان

این روحانی شیعه در خصوص جوانان شیعه ربوده شده در پاکستان، این اقدام را به شدت محکوم کرده و گفت: از یک سو با بمب‌گذاری در بازارها، مساجد و تکیه‌های امام حسین (ع) و راهپیمایی‌ها شیعیان را هدف قرار می‌دهند و از سوی دیگر قدرتمندان جوانان شیعه را می‌ربایند. نصیر حسین از دره اسماعیل خان که خانواده اش 7 شهید داده است به طور غیرقانونی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و به همین ترتیب حسنیان، امتیاز، ارشاد حسین، رجب علی، انیس الحسنین بی‌دلیل مورد تعقیب قرار گرفتند. این جوانان شیعه ربوده شده و ناپدید شده‌اند. این‌ها فرزندان پاکستان هستند، چرا مورد بازداشت غیرقانونی قرار گرفته‌اند و خبری از آنان نیست؟! به خاطر خدا این بازی کثیف را تمامش کنید!

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین ابراز امیدواری کرد که رئیس ستاد ارتش به وضعیت  این افراد گم شده رسیدگی کرده و نقش خود را در آزادی فوری آنان ایفاء کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyedt.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما