جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 50801
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم خبر داد

رقابت بانوان پومسه‌رو قم براي كسب عناوين برتر كشور

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم گفت: تيمي متشكل از دختران و بانوان شاخص پومسه قم در مسابقات قهرماني كشور براي كسب عناوين برتر به ميدان مي‌رود.
رقابت بانوان پومسه‌رو قم براي كسب عناوين برتر كشور
به گزارش قم نیوز، مریم یقینی، اظهار کرد: اعضای تیم پومسه بانوان هیأت‌ تکواندو استان قم در دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی بانوان کشور در حالی مشخص شدند که این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی هیأت‌ تکواندو همدان به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: پومسه‌روهای تیم هیأت‌ تکواندو استان قم برای کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی پومسه کشور روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 27 و 28 تیر ‌ماه به میدان می‌روند، در حالی که این پیکارها در گروه‌های مختلف سنی به انجام می‌رسد و قم نفرات پر امیدی برای کسب مدال دارد.

نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در ادامه به ترکیب تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها اشاره و ابراز کرد: در پومسه انفرادی رده ‌سنی‌ کمتر از 12 سال باران توکلی، رده ‌سنی 12 تا 14 سال حدیثه قره‌داغی، رده‌ سنی 15 تا 17 سال فاطمه مظاهری، رده ‌سنی 18 تا 30 سال محدثه کریمی و رده ‌سنی 31 تا 40 سال کبری سخایی‌وطن عضو تیم قم هستند.

وی همچنین به نفرات اعزامی در بخش پومسه تیمی اشاره و عنوان کرد: در رده‌ سنی 12 تا 14 سال بخش تیمی فاطمه محمدی، حدیثه قره‌داغی و ملیکا رضائیان نمایندگان قم هستند و در رده ‌سنی 15 تا 17 سال سه نماینده قم فاطمه مظاهری، فاطمه زهلی و زهرا کریمی محسوب می‌شوند.

یقینی خاطرنشان کرد: در رده‌ سنی 18 تا 30 سال نیز زهرا یوسفی، زینب میرزایی و فاطمه معینی‌زاده به نمایندگی از هیأت‌ تکواندو استان قم در بخش تیمی پیکارهای پومسه قهرمانی دختران و بانوان ایران به میدان می‌روند و امیدواریم که با دست پر و کسب افتخار به قم بازگردند.

وی در پایان اظهار کرد: پومسه‌روهای تیم هیأت‌ تکواندو استان قم با هدایت لطیفه احمدی به عنوان سرمربی در این رقابت‌ها به میدان می‌روند، ضمن اینکه سمیراسادات موسوی به عنوان مربی و مریم یقینی به عنوان سرپرست در این رقابت ها کنار تیم قم حضور دارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfj0k.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما