جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 50848
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم:

کاراته‌کای باشگاه شهید زین‌الدین قم قهرمان آسیا شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم از موفقیت ملی‌پوش این باشگاه در کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا خبر داد.
کاراته‌کای باشگاه شهید زین‌الدین قم قهرمان آسیا شد
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی سلطانی در قم، اظهار کرد: رقابت‌های 2017 کارته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان از روز 22 تیر ماه به میزبانی کشور قزاقستان آغاز شده است و در هر دو بخش دختران و پسران به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات سه کاراته‌کا در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان، یک داور و یک مربی نماینده کاراته استان قم هستند و افتخار باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم این است که سه تن از پنج نماینده کاراته قم در این رقابت‌ها عضو این باشگاه به شمار می‌روند.

مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم اضافه کرد: حسین خدری در وزن منهای 57 کیلوگرم بخش کومیته رده سنی نوجوانان، سیدمجید وکیلی در کاتای انفرادی همین رده سنی و علی سلطانی به عنوان مربی تیم ملی کاراته، سه نماینده باشگاه شهید زین‌الدین قم محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم در سال‌های اخیر، دیگر ملی‌پوش کاراته قم در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان تیم ملی است و ابوالقاسم پایدار یکی از مربیان و داوران موفق کاراته قم نیز به عنوان داور راهی این رقابت‌ها شده است.

سلطانی در ادامه با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای این باشگاه در کسب مدال‌های زرین قهرمانی آسیا، عنوان کرد: سیدمجید وکیلی در بخش کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان تا دیدار نهایی بالا آمد و در نهایت با کسب مقام نایب‌قهرمانی، ایران و استان قم را به نشان نقره آسیا رساند.

وی با اشاره به موفقیت حسین خدری در کسب مدال طلای رقابت‌های آسیایی قزاقستان، بیان کرد: در ادامه شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان، در در وزن منهای 57 کیلوگرم، حسین خدری ابتدا برابر نماینده ازبکستان پیروز شد، در حالی که در این دیدار پس از تساوی یک بر یک به نفع خدری تمام شد.

مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم در پایان اظهار کرد: خدری در دومین مبارزه نماینده مالزی را دو بر صفر از پیش‌رو برداشت و در مبارزه سوم عربستان را 8 بر 7 شکست داد و راهی فینال شد، ضمن اینکه در مسابقه پایانی دو بر صفر حریف قزاقستانی را برد و قهرمان این پیکارها شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcevv8n.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما