شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 50900
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ كاراته استان قم خبر داد

آغاز رقابت كاراته‌كاي قم براي كسب طلاي آسيا

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ كاراته استان قم از آغاز رقابت نماينده كاراته قم در پيكارهاي 2017 قهرماني مردان آسيا با انگيزه كسب مدال طلا خبر داد.
آغاز رقابت كاراته‌كاي قم براي كسب طلاي آسيا
آغاز رقابت كاراته‌كاي قم براي كسب طلاي آسيا
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: با انجام مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی مردان و زنان آسیا، کاراته‌کاهای امید و بزرگسال کشورمان از جمله امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم حریفان خود را شناختند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات بزرگسالان و امید مردان و زنان کاراته‌کای قاره کهن به میزبانی شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان در رده سنی بزرگسالان از امروز در حالی رودروی رقبای آسیایی خود قرار گرفته‌اند که ستاره کاراته قم در گام نخست با حریفی از مالزی پیکار کرد.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم با بیان اینکه نمایندگان ایران در این رقابت‌ها برایکسب مدال از کاتای تیمی و انفرادی نیز رقابت می‌کنند، ابراز کرد: رقابت‌های بخش کومیته انفرادی نیز در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام می‌رسد و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم نماینده قم است.

وی با اشاره به مبارزات ملی‌پوش شاخص کاراته قم در این دوره از مسابقات آسیایی، عنوان کرد: در وزن منهای 60 کیلوگرم این رقابت‌ها، امیر مهدی‌زاده که سابقه کسب دو مدال برنز و طلا از دوره‌های قبلی رقابت‌های قهرمانی قاره کهن را دارد ابتدا با نماینده مالزی دیدار کرد.

برخوردار با بیان اینکه در کومیته تیمی مردان نیز تیم کشورمان در مبارزه نخست با تیم هند و در ادامه با برنده چین و تاجیکستان دیدار می‌کند، اضافه کرد: مهدی‌زاده در گام نخست پیکارهای وزن منهای 60 کیلوگرم برابر حریف اهل مالزی خود به برتری دست یافت و راهی مرحله بعد شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های 2017 کاراته قهرمانی آسیا به مدت چهار روز در شهر آستانه قزاقستان جریان دارد، اضافه کرد: در حالی که این رقابت‌ها با حضور تعداد 660 کاراته‌کا از 27 کشور آسیایی جریان دارد، سه کاراته‌کای قم شامل امیر مهدی‌زاده و حسین خدری در رده سنی نوجوانان کومیته و سیدمجید وکیلی در بخش کاتا به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcdzn0k.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما