يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 50902
منبع : خبرگزاری فارس
لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور

فرنگی‌کاران مدافع حرم قم برابر بیمه رازی به روی تشک می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در سومین مسابقه خود از رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برابر تیم قدرتمند بیمه رازی صف‌آرایی می‌کنند.
فرنگی‌کاران مدافع حرم قم برابر بیمه رازی به روی تشک می‌روند
به گزارش قم نیوز، لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی روز اول مرداد ماه پیگیری می‌شود و در دیداری معوقه از هفته دوم این پیکارها برابر تیم کشتی بیمه رازی به میدان خواهند رفت.

این در حالی است که تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور شانس بسیار خوبی برای خود به منظور کسب مجوز صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها ایجاد کرده و با انگیزه کسب سومین برد متوالی رو در روی تیم بیمه رازی قرار می‌گیرد.

نماینده کشتی قم که با هدایت یکی از سه مربی برتر سال 1395 کشتی فرنگی ایران یعنی روح‌الله میکائیلی در این لیگ حضور یافته، در هفته‌های اول و سوم لیگ امسال دو مسابقه برابر تیم‌های پاس اندیمشک و زنده‌یاد خواجه‌وندی برگزار کرده و هر دو رقابت را با نفع خود تمام کرده است.

نکته جالب توجه این است که هر دو مسابقه‌ای که تیم شهدای مدافع حرم قم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور انجام داده‌ در خارج از خانه و در سالن اختصاصی حریفان بوده و نماینده قم دو پیروزی متوالی برابر حریفان به دست آورد است.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در هفته نخست رقابت‌های لیگ در میهمانی تیم پاس اندیمشک به میدان رفت و موفق شد با درخشش کشتی‌گیران اوزان مختلف خود، این مسابقه را با نتیجه 6 بر 2 برده و در هفته سوم نیز تیم خواجه‌وندی شیراز را پنج بر سه شکست داد.

در حالی که از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی، برنامه دو مسابقه هفته‌های دوم و سوم لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در روز اول مردادماه اعلام شده، تیم شهدای مدافع حرم قم باز هم در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم بیمه رازی می‌رود، ضمن اینکه از هفته سوم تیم آکادمی امید نوروزی و سینا صنعت ایذه در گروه دوم به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf01dt.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما