يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 50920
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در سالن شهيد رضائيان قم انجام مي‌شود

جدال پارسا و مريم در فينال فوتسال قهرماني بانوان قم

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي فوتسال پارسا و مريم امروز در ديدار نهايي رقابت‌هاي فوتسال قهرماني باشگاه‌هاي بانوان استان قم براي كسب رتبه نخست به مصاف يكديگر مي‌روند.
جدال پارسا و مريم در فينال فوتسال قهرماني بانوان قم
به گزارش قم نیوز، با برگزاری دو مسابقه در سالن شهید رضائیان قم امروز پرونده رقابت‌ تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم بسته و تیم‌های اول تا چهارم رده‌بندی نهایی این دوره از بازی‌ها مشخص خواهند شد.

این در حالی است که مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم با هدف شناسایی بازیکنان شاخص این رشته به منظور حضور در مسابقات کشوری توسط کمیته بانوان هیات فوتبال قم برنامه‌ریزی و برگزار شد، رقابت‌هایی که با عنوان جام اتحاد نام‌گذاری شده و امروز قهرمان خود را می‌شناسد.

در واقع این نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان قم است که به میزبانی سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم جریان دارد و تیم‌هایی با عنوان مریم (الف)، شجاعی، پارسا (الف)، مریم (ب)، پارسا (ب)، مریم (ج)، ماندگار، یادگاری (الف)، یادگاری (ب) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بعد از انجام دیدارهای مرحله مقدماتی و تعیین صعود کننده‌ها به مرحله نیمه نهایی، دو دیدار حساس برای مشخص شدن فینالیست‌ها به انجام رسید و در پایان این فوتسالیست‌های تیم‌های پارسا (الف) و مریم (الف) بودند که با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات تیم فوتسال مریم (الف) برابر تیم ماندگار به میدان رفت و در دیداری کاملا یک‌طرفه با نتیجه جالب توجه و پر گل 10 بر صفر حریف خود را شکست داد تا نخستین فینالیست‌ رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های قم لقب بگیرد.

دیگر مسابقه این مرحله را تیم‌های پارسا (الف) و فهیم در حضور دختران و بانوان علاقمند به فوتسال در سالن شهید رضائیان قم انجام دادند که در این دیدار 11 گل به ثمر رسید و در پایان فوتسالیست‌های تیم مریم (الف) با نتیجه عجیب 10 بر 1 حریف خود را شکست دادند.

بدین‌ترتیب امروز در روز پایانی مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم، ابتدا مسابقه رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم بین تیم‌های فهیم و ماندگار برگزار می‌شود، سپس دیداری دوستانی را بازیکنان پیشکسوت فوتسال بانوان قم انجام می‌دهند و عصر امروز نیز تیم‌های پارسا (الف) و مریم (الف) برای قهرمانی در فینال به میدان می‌روند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfx1dt.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما