?>?> بنیاد اسراء در مرحله تأسیس نظامات خود است | قم نیوز
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 50985
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی:

بنیاد اسراء در مرحله تأسیس نظامات خود است

نیازمند زمان برای رسیدن به نقطه مطلوب هستیم
قم نيوز : قم نیوز: برای رسیدن به نقطه مطلوب، نیازمند به فعالیت های بسیار در عرصه های گوناگون هستیم؛ چراکه ما همچنان در مرحله تأسیس نظام آموزشی، پژوهشی، فرهنگ و رسانه بوده و باید در این راه تلاش های بسیاری داشته باشیم.
بنیاد اسراء در مرحله تأسیس نظامات خود است/ نیازمند زمان برای رسیدن به نقطه مطلوب هستیم
بنیاد اسراء در مرحله تأسیس نظامات خود است/ نیازمند زمان برای رسیدن به نقطه مطلوب هستیم
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین جوادی آملی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه قائم مقام ریاست مؤسسه اسراء اظهار داشت: این مؤسسه تا به امروز تحت هدایت های حضرت آیت الله جوادی آملی دستاوردهای مناسبی در عرصه های گوناگون داشته که منشأ برکات بسیاری بوده است.

وی ابراز داشت: برای این که مؤسسه اسراء در مباحث آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به نقاط مطلوبی برسد، نیازمند زمان بوده و هنوز به جایگاه اصلی نرسیده ایم.

رئیس بنیاد اسراء خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به نقطه مطلوب، نیازمند به فعالیت های بسیار در عرصه های گوناگون هستیم؛ چراکه ما همچنان در مرحله تأسیس نظام آموزشی، پژوهشی، فرهنگ و رسانه بوده و باید در این راه تلاش های بسیاری داشته باشیم.

این استاد حوزه تصریح کرد: امروز کارهای خوبی در مؤسسه اسراء انجام پذیرفته؛ اما هنوز در ابتدای راه هستیم و باید به نظام سازی خود ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی آملی بیان داشت: امروز نیازمند به کار، فکر و ... هستیم؛ چراکه باید برای جهان الگوی نظام آموزشی و پژوهشی را تولید نموده و عرضه نماییم.

وی اظهار داشت: برای تولید الگوی نظام آموزشی و پژوهشی نیازمند به مدیران خلاق، شایسته، پرتوان و لایق بوده تا بتوان تولیدات را به درستی عرضه کرد.

رئیس بنیاد اسراء ابراز داشت: امروز جناب حجت الاسلام والمسلمین مولایی به عنوان قائم مقام ریاست این مؤسسه معارفه خواهند شد تا بتوانیم از ظرفیت های این شخصیت استفاده نماییم.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: جناب آقای مولایی شخصیتی عالم، فرزانه و ... بوده و خدماتی ارزشمند در زمینه های حوزوی داشته اند که ان شاءالله مجموعه اسراء از وجود ایشان استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی آملی تصریح کرد: از آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه نیز کمال تقدیر و تشکر را داریم که اجازه دادند از وجود حجت الاسلام والمسلمین مولایی در این مجموعه استفاده نماییم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgny9n.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما