سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 51386
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
شخصیت های اسلامی قدس:

به جز نمازگزاران، کسی وارد مسجد الاقصی نشود

قم نيوز : قم نیوز: شخصیت های اسلامی شهر قدس مخالفت کامل خود را با اقدامات صهیونیست ها در شهر قدس از روز ۱۴ جولای(۲۳تیر) جاری اعلام کردند و افزودند به جز نمازگزاران مسلمان،کسی حق ورود به مسجدالاقصی را ندارد.
به جز نمازگزاران، کسی وارد مسجد الاقصی نشود
به جز نمازگزاران، کسی وارد مسجد الاقصی نشود
به گزارش قم نیوز، شخصیت های اسلامی شهر قدس مخالفت کامل خود را با اقدامات صهیونیست ها در شهر قدس از روز 14 جولای(23تیر) جاری اعلام کردند.

شیخ عکرمه صبری امام جماعت مسجدالاقصی پس از نشست امروز خود با شخصیت های اسلامی قدس برای بررسی موضوع برداشته شدن ایست های بازرسی الکترونیک و جایگزین شدن دوربین های امنیتی هوشمند به جای آنها گفت: موضع ما این است که به جز نمازگزاران مسلمان کسی وارد مسجدالاقصی نشود تا زمانی که اوقاف اسلامی گزارش خود درباره اوضاع جدید را صادر و منتشر کند.

وی افزود: شخصیت های اسلامی قدس صبح امروز به این نتیجه رسیدند که نشستی را برای بررسی وضعیت جدید یعنی برداشته شدن ایست های بازرسی الکترونیک و نصب دوربین های هوشمند امنیتی برگزار کنند و این شخصیت ها عبارتند از شیخ عبدالعظیم سهلب رئیس اداره اوقاف، شیخ محمد حسین مفتی فلسطین، شیخ عکرمه صبری رئیس شورای عالی اسلامی فلسطین و واصف البکری سرپرست دستگاه قضایی قدس.

مقاومت نمازگزاران فلسطینی همچنان ادامه دارد

صبح امروز صدها فلسطینی نماز صبح خود را در خیابان های نزدیک مسجدالاقصی به جا آوردند و پس از نماز نیز به حضور خود در اطراف مسجدالاقصی ادامه دادند تا منتظر تصمیم گیری شخصیت ها و بزرگان اسلامی قدس بمانند و البته برخی نمازگزاران نیز تصمیم گرفتند وارد مسجد بشوند و در آنجا نماز خود را به جا بیاورند.

پلیس رژیم اشغالگر صبح امروز پس از 9 روز مقاومت مردم قدس ایست های بازرسی الکترونیک را از ورودی های مسجدالاقصی برداشت و اکنون قصد دارد دوربین های هوشمند امنینی را به جای آن نصب کند.

مردم فلسطین در مدت این 9 روز حاضر نشدند از ایست های بازرسی صهیونیست ها عبور کنند و این کار را به منزله پذیرش سلطه صهیونیست ها بر مسجدالاقصی قلمداد کردند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcce1qp.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما