دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 51661
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری نشست «پایان دادن به سرمایه گذاری یهودیان در ترویج اسلام‌هراسی» در شیکاگو

قم نيوز : قم نیوز: گروهی از یهودیان شهر شیکاگوی آمریکا، نشستی با عنوان « پایان دادن به صنعت اسلام‌هراسی یهودیان» برگزار کرده و با شرکت در این گردهمایی اعتراض‌شان را به سوءاستفاده از نام یهودیت برای سرکوب مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌کنند.
برگزاری نشست «پایان دادن به سرمایه گذاری یهودیان در ترویج اسلام‌هراسی» در شیکاگو
برگزاری نشست «پایان دادن به سرمایه گذاری یهودیان در ترویج اسلام‌هراسی» در شیکاگو
به گزارش قم نیوز، نشست «عدم سرمایه‌گذاری روی اسلام‌هراسی: پایان دادن به صنعت اسلام‌هراسی یهودیان» روز دوشنبه 14 آگوست 2017 در کلیسای متحده ظهور عیسی مسیح در شهر شیکاگوی آمریکا برگزار می‌شود.

در این همایش که با حمایت گروهی از یهودیان آمریکایی با عنوان سازمان «صدای صلح یهودیان شیکاگو» تشکیل شده، این دسته یهودیان با تشکیل کمپینی اعتراض شان را نسبت به سرمایه‌گذاری‌ سازمان‌های یهودی در این کشور علیه مسلمانان و ترویج اسلام‌هراسی توسط آنان نشان می‌دهند.

هدف از این کمپین، همچنین پایان دادن به سرمایه گذاری‌های یهودیان در ترویج اسلام‌هراسی و حمایت آنان از سیاست‌های بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به بهانه حمایت از یهودیت اعلام شده و یهودیان خواستار پایان دادن به ظلم‌ها و ستم‌های انجام شده اشغال‌گران به نام یهودیت هستند.

 در اعلامیه همایش آمده است: اتحادیه یهودیان/فدراسیون یهودیان متروپولیتن شیکاگو ارتباطات مالی و روابط تجاری با اشخاص و سازمان‌هایی دارند که ترس از اسلام و اسلام‌هراسی را در غرب ترویج می‌دهند. ما اسناد مربوط به این روابط تجاری را در دست داریم و با چنین سوءاستفاده هایی مبارزه می‌کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizqaw.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما