پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 5197
شفیعی خبرداد:

ساخت بزرگ‌ترین هتل ایران در کنار فرودگاه سلفچگان قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت مدیره و سرمایه‌گذار فرودگاه سلفچگان قم گفت: بزرگترین مجموعه هتل ایران با کمک سازمان انبوه‌سازان استان قم در کنار فرودگاه قم ساخته می‌‌شود.
ساخت بزرگ‌ترین هتل ایران در کنار فرودگاه سلفچگان قم
به گزارش قم نیوز، محمد علی شفیعی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی سلفچگان قم، نخستین فرودگاه خصوصی کشور است که در ۶ هزار هکتار ساخته خواهد شد، گفت: با توجه با اینکه قم در مرکز ایران قرار دارد در نظر داریم با ایجاد شهرک گردشگری، مراکز تجاری و هتل یکی از بهترین گردشگاه‌های تجاری و رفاهی را در این مرکز ایجاد کنیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاران استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند و تاکنون نیز این فرودگاه با هزینه‌ بیش از ۳۰ میلیارد تومان در حال ساخت بوده که در حال حاضر ۸۰ درصد ترمینال اصلی آن خاکبرداری و نقشه‌های جانبی آن آماده شده است.

رییس هیئت مدیره و سرمایه‌گذار فرودگاه بین‌المللی سلفچگان قم ادامه داد: ۸۰ درصد زیرسازی باندها انجام شده و همچنین مرحله ساخت ترمینال ۷ هزار متر مربعی آن نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفیعی ابراز داشت: در همین راستا زیر‌سازی جاده‌ها، ساخت پل‌های دسترسی، کاشت میلیون‌ها اصله درخت و گل‌کاری نیز با ۵۰ درصد پیشرفت کاری‌، از جمله طرح‌های اجرا شده در این بخش است.

وی بیان داشت: ساختمان پشتیبانی این مرکز با هتلی ۱۶۰ اتاقه و یک ساختمان مربوط به غرفه‌های صنایع دستی و کوچک در حال ساخت است.

رییس هیئت مدیره و سرمایه‌گذار فرودگاه سلفچگان قم یادآور شد: همچنین لوله‌کشی آب این مجموعه در مقیاس ۱۲۰ کیلومتر مربع انجام شده است.

شفیعی عنوان کرد: تاکنون ۱۵ عدد پل و ۱۰۰ هزار درخت در این منطقه به دلیل شرایط جوی استان قم و بروز گرد کاشته شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بر‌اساس برنامه‌های تعیین شده، قرار است بزرگ‌ترین مجموعه هتل ایران با کمک سازمان انبوه‌سازان استان قم در کنار فرودگاه قم ساخته ‌شود.

رییس هیئت مدیره و سرمایه‌گذار فرودگاه سلفچگان قم تصریح کرد: ۵۲ هتل با ۳۰ هزار تخت و ۱۵ هزار اتاق و ۱۴ پل دسترسی و همچنین ۱.۵ میلیون متر مربع باغ یک میلیون متر مربع ساخته می‌شود.

شفیعی یادآور شد: ساختمان به صورت هتل‌های زنجیره‌ای سه و چهار ستاره اما با امکانات هتل پنج ستاره با کمک انبوه‌سازان استان قم احداث خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.n0k2yt0f5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما