سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 52011
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دوره آموزشی ویژه خانواده شهدا در یمن برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: روز گذشته مراسم افتتاحیه دوره آموزش به خانواده های شهدا و مجروحان در صنعا برگزار شد. این دوره توسط مؤسسه آینده عدالت و با همکاری مؤسسه آموزشی اقرأ برگزار می شود.
دوره آموزشی ویژه خانواده شهدا در یمن برگزار شد
دوره آموزشی ویژه خانواده شهدا در یمن برگزار شد
به گزارش قم نیوز، روز گذشته مراسم افتتاحیه دوره آموزش به خانواده های شهدا و مجروحان در صنعا برگزار شد. این دوره توسط مؤسسه آینده عدالت و با همکاری مؤسسه آموزشی اقرأ برگزار می شود.

در این مراسم دکتر عبدالعزیز الترب مشاور رئیس جمهور یمن بر ضرورت اهتمام به خانواده های شهدا و مجروحان تاکید کرد و افزود: فرزندان شهدا و مجروحان باید در دانشگاه های دولتی و خصوصی کرسی تدریس داشته باشند.

در این افتتاحیه همچنین شخصیت های دیگری همچون فؤاد الراشدی عضو ارشد مؤسسه آینده عدالت، دکتر علی السوسوة رئیس مؤسسه آموزشی اقرأ و خانم سکینه الوزیر رئیس اداره اجتماعی مؤسسه آینده عدالت سخنرانی کردند و در سخنان خود گفتند هدف از برگزاری این دوره ها آموزش دادن به خانواده های شهدا است تا به نوعی از فداکاری آنها قدردانی شده باشد.

در این دوره یک ماه قرار است 640 نفر از فرزندان شهدا و مجروحان مهارت های لازم را در زمینه های رایانه، شبکه، گرافیک، شیرینی سازی، خیاطی، تولید عسل، تعمیر تلفن و تولید انرژی خورشیدی یاد بگیرند.

لازم به ذکر است این دوره ها بنا به درخواست سید عبدالملک بدرالدین رهبر انصارالله یمن صورت می گیرد که خواستار اهتمام مردم و دولت به خانواده های شهدا و مجروحان و مرزداران شده بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizuaw.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما