پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 52100
منبع : خبرگزاری فارس
در 2 رده سني جوانان و بزرگسالان صورت گرفت

درخشش بانوان رزمي‌كار با كسب 6 مدال انتخابي تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: بانوان عضو تيم هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم با كسب تعداد 6 مدال طلا، نقره و برنز در پيكارهاي انتخابي تيم ملي سبك آرنيس ايران درخشيدند.
درخشش بانوان رزمي‌كار با كسب 6 مدال انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز، مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس بانوان طبق برنامه‌ریزی کمیته آرنیس فدراسیون ورزش‌های رزمی به میزبانی تهران برگزار شد و چهره‌های شاخص این سبک از استان‌های مختلف برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی با یکدیگر پیکار کردند.

مدعیان شرکت کننده در این دوره از پیکارها برای کسب عناوین برتر استایل های فرم، مبارزه آرنیس و رینگ اسپرت دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند، در حالی که جوانان رزمی‌کار در رده‌های سنی 15، 16 و 17 سال به میدان رفتند و بزرگسالان در رده‌‌های 18 تا 35 سال مسابقه دادند.

در حالی که مسئول برگزاری این رقابت‌ها ناهید عزیزی و ناظر آن هاله پیوند بودند، این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی آب و فاضلاب تهران به انجام رسید و در رده سنی جوانان دو نشان طلا و یک نقره در اوزان منهای 55، 65 و به اضافه 70 کیلوگرم به نمایندگان قم رسید.

در وزن منهای 55 کیلوگرم این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان آرنیس ایران محدثه شیری با وجود راهیابی به دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد اما در وزن منهای 65 کیلوگرم این پیکارها هانیه دشت‌بان در دیدار نهایی از سد حریف خود گذشت و موفق به کسب مدال طلا شد.

در وزن به اضافه 70 کیلوگرم پیکارهای گزینشی تیم ملی ایران، ستاره عبدی یکی دیگر از اعضای تیم رده سنی جوانان هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی قم بود که مجوز حضور در دیدار نهایی این پیکارها را کسب کرد و با شکست رقیب خود عنوان قهرمانی و نشان طلا را به ارمغان آورد.

در پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان انتخابی تیم ملی آرنیس دو نماینده قم یعنی ریحانه کزازی و ریحانه عامریان بودند که در وزن به اضافه 92 کیلوگرم به میدان رفتند و با شکست حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند اما در مسابقه فینال، عامریان به نفع همشهری خود کزازی انصراف داد و طلا و نقره این وزن به قمی‌ها تعلق گرفت.

در حالی که قم سه طلا، دو نقره و یک برنز این پیکارها را به خود اختصاص داد، تنها نشان برنز قم نتیجه تلاش فاطمه سلطانی در وزن منهای 70 کیلوگرم بود که موفق به کسب مدال برنز شد، در حالی که سرمربی این تیم ریحانه عامریان، مربی رینگ فاطمه سلیمانی، مربی مبارزه با آرنیس نرگس خرمی‌نیا و سرپرست تیم محبوبه کلهری بودند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchvznm.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما