پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 52109
منبع : خبرگزاری فارس
بر اساس برنامه‌ريزي سازمان ليگ

صباي قم ميزبان 9 مسابقه ليگ آزادگان شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم ميزبان تعداد 9 مسابقه نيم‌فصل نخست فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور شد.
صباي قم ميزبان 9 مسابقه ليگ آزادگان شد
به گزارش قم نیوز، استارت دیدارهای نیم‌فصل نخست رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز شانزدهم مرداد ماه در حالی زده شد که سازمان لیگ آزادگان برای برگزاری 17 هفته این بازی‌ها تا روز بیستم آذرماه سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

این در شرایطی است که تعداد 18 تیم در مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران حضور دارند و در مدت 34 هفته برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر تیم در مجموع 17 بازی خانگی برگزار می‌کند و در 17 میهمانی رقبا نیز به میدان می‌رود.

روز، زمان برگزاری و مکان بازی‌های صبای قم در هفته‌های اول تا هفدهم فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شد که صبایی‌ها در نیم‌فصل از حریفان خود در 9 بازی خانگی میزبانی می‌کنند و در هشت دیدار خارج از خانه نیز بازی خواهند کرد.

دیدارهای خانگی صبای قم در نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول جام آزادگان به ترتیب با تیم‌های نفت مسجد سلیمان، ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان، شهرداری ماهشهر، شهرداری تبریز، اکسین البرز، مس رفسنجان، بادران تهران و فجر شهید سپاسی شیراز است.

سازمان لیگ آزادگان نیز به شکلی برنامه‌ریزی کرده که اکثر بازی‌های لیگ دسته اول در روزهای میانی هفته به انجام برسد، ضمن اینکه صبای قم در نیم‌فصل نخست به میهمانی آلومینیوم اراک، خونه به خونه بابل، ایران‌جوان بوشهر، برق شیراز، راه‌آهن تهران، مس کرمان، نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

صبای قم برای این فصل ناصر بختیاری‌زاده مربی مطرح و با دانش فوتبال قم را به عنوان نفر نخست کادر فنی روی نیمکت دارد، ضمن اینکه حسین گنجیان دیگر مربی بومی صبا در این فصل است و الله‌ویردی محمدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی جوانان و یکی از مربیان فوتبال قم، مسوولیت مربیگری دروازه‌بان‌های صبا را بر عهده دارد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgyq9n.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما