پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 52131
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان فوتبال قم خبر داد

آغاز ليگ فوتبال نونهالان در قم / عمويي: تيم‌ها مدارك خود را كامل كنند

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم از آغاز رسمي رقابت‌هاي ليگ فوتبال نونهالان باشگاه‌هاي قم از روز جمعه بيستم مرداد خبر داد.
آغاز ليگ فوتبال نونهالان در قم / عمويي: تيم‌ها مدارك خود را كامل كنند
آغاز ليگ فوتبال نونهالان در قم / عمويي: تيم‌ها مدارك خود را كامل كنند


به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی امروز اظهار کرد: بازی‌های دوره جدید لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های قم ویژه فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار رده سنی زیر 13 سال از روز جمعه بیستم مرداد با حضور تیم‌های باشگاهی مختلف آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برنامه مسابقات این لیگ در هفته نخست، بیان کرد: در مجموع 16 تیم در این بازی‌ها حضور دارند و در هفته نخست تیم هنگ به مصاف سیاه‌جامگان می‌رود، وحدت با هما دیدار می‌کند، عقاب به مصاف آریا خواهد رفت و آخرین مسابقه بین تیم‌های سفید زاگرس و سهیل انجام می‌شود.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم افزود: از گروه دوم مقدماتی نیز چهار بازی برگزار می‌شود و طبق برنامه ابتدا فراز به دیدار شاهین می‌رود، سپس هلال‌احمر با یاران، پارسا با پیام و در نهایت آبادگران با متین‌ دانش دیگر بازی‌های این گروه را برگزار می‌کنند.

وی در ادامه به وضعیت ثبت مدارک تیم‌های شرکت کننده در این بازی‌ها اشاره و عنوان کرد: تیم‌هایی که آلبوم و مدارک خود را برای شرکت در مسابقات لیگ فوتبال نونهالان زیر 13 سال قم تکمیل کرده‌اند شامل عقاب، سفید زاگرس، یاران، آبادگران، سهیل، شاهین، متین دانش، هما، آریا، هنگ، پیام و پارسا است.

عمویی با بیان اینکه سرپرست تیم‌های باقی مانده باید برای تکمیل و رفع نقص آلبوم خود به کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال مراجعه کنند، افزود: بازیکنان شاغل در تیم‌های شرکت کننده در این لیگ سرمایه‌های فوتبال قم هستند و سرمایه‌گذاری روی آنها تضمین آینده فوتبال قم است.

وی با بیان اینکه بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود، در پایان اظهار کرد: از تمام علاقمندان به فوتبال به ویژه خانواده بازیکنان دعوت می‌کنیم با حضور در این مجموعه و تشویق‌های خود، انگیزه بازیکنان را برای رشد و پیشرفت افزایش بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb88bs.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما