جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 52144
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در سالن نخلستان سپاه صورت مي‌گيرد

برگزاري 4 مسابقه در هفته پاياني ليگ فوتسال نوجوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌هاي فصل 1396 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي استان قم با برگزاري چهار مسابقه در سالن نخلستان سپاه قم برگزار مي‌شود.
برگزاري 4 مسابقه در هفته پاياني ليگ فوتسال نوجوانان قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که بازی‌های فصل جاری لیگ فوتسال نوجوانان قم با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود، کمیته فوتسال قم برای انجام چهار بازی از هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده و این رقابت‌ها عصر بیستمین روز مرداد به انجام می‌رسد.

در حالی که سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم میزبانی این بازی‌ها را انجام می‌دهد، امروز ابتدا تیم‌های مهدی‌یار و مرصاد به مصاف یکدیگر می‌روند و سه بازی دیگر به ترتیب بین نبرد با آرش، انصار با اعتماد ملی و ذاکر با منتظران برگزار خواهد شد.

این در حالی است که آتلیه‌طهران قم که از شروع بازی‌ها تا کنون در گروه نخست مقدماتی قوی‌ترین تیم بازی‌ها محسوب می‌شود، با تداوم روند پیروزی‌های خود هم اکنون با کسب امتیازات کامل از چهار هفته سپری شده بازی‌ها، صدرنشین بی‌رقیب این گروه لقب گرفته است.

در گروه نخست مقدماتی نتایج تا کنون به شکلی رقم خورده که برای تعیین تیم دوم صعود کننده به مرحله نهایی بازی‌های فصل 1396 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم روی تیم‌های شهید رئیس کرمی، مهدی‌یار و الوند به عنوان مدعیان رتبه دوم جدول این گروه حساب کرد.

اما در گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، هم اکنون تا پایان هفته چهارم تیم انصار در صدر جدول است اما صعود این تیم چندان قطعی نیست زیرا این هفته تیم ذاکر غفلت کرد تا انصار به صدر برود و در هفته‌های باقی مانده از مرحله گروهی، جدال آنها حساس‌تر نیز خواهد شد.

در جدول گلزنان رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم تا پایان هفته چهارم سیدعلی سجادی از تیم مهدی‌یار و حسن تاجر از تیم آتلیه‌طهران با هفت گل در صدر هستند و چهار بازیکن 6 گله یعنی محسن بیات و عارف قنبرزاده از انصار، سجاد احمدی از منتظران و محمد سیفی از ذاکر در رده‌های بعدی جای دارند و امیررضا حسن‌نژاد دیگر بازیکن تیم مهدی‌یار با پنج گل در تعقیب آنها است.

دیدارهای هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم در حالی برگزار می‌شود که ابوالفضل حیدری و سیدعلی سجادی از تیم مهدی‌یار از همراهی تیم خود محروم هستند و در تیم انصار نیز عارف قنبرزاده اجازه بازی ندارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjydt.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما