جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 52148
منبع : خبرگزاری فارس
در پايان هفته چهارم رقم خورد

14 گل و صدرنشيني 2 تيم 9 امتيازي در ليگ فوتسال جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ فوتسال جوانان باشگاه‌هاي استان قم با عبور 14 توپ از خط دروازه‌ها و صدرنشيني دو تيم 9 امتيازي به پايان رسيد.
14 گل و صدرنشيني 2 تيم 9 امتيازي در ليگ فوتسال جوانان قم
به گزارش قم نیوز، چهارمین هفته رقابت‌های لیگ فوتسال جوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم با برگزاری چهار مسابقه در حالی به پایان رسید که یک مسابقه برگزار نشد و در جدول رده‌بندی نیز تیم‌های 9 امتیازی آتلیه‌طهران و آپکوپارس همچنان جدالی نزدیک برای قهرمانی دارند.

این در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم، رقابت‌های قهرمانی لیگ جوانان باشگاه‌های این استان با حضور 10 تیم جریان دارد و تیم قهرمان به نمایندگی از قم سال آینده در مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور به میدان می‌رود.

تیم فوتسال آپکو پارس که بعد از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار با حذف از بازی‌های لیگ برتر فوتسال جوانان کشور به لیگ قم بازگشته، بعد از برد پرگل هفته سوم برابر آرش، این هفته در حساس‌ترین مسابقه برابر تیم فوتسال جوانان ماهان به میدان رفت و به سختی با یک گل پیروز شد.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم که با کسب سه برد متوالی موفق‌ترین تیم بازی‌ها محسوب می‌شوند و در صدر جدول رده‌بندی ایستاده‌اند در هفته چهارم بازی نداشتند و در یکی دیگر از دیدارهای این هفته تیم منتظران برابر ذاکر با نتیجه پر گل چهار بر یک صاحب برتری شد، ضمن اینکه تیم فوتسال مرصاد برابر الوند سه بر یک باخت.

در دیگر مسابقه هفته چهارم لیگ فوتسال جوانان استان قم نیز تیم‌های مهدی‌یار و آرش نوین ایرانیان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با چهار گل به نفع آرش نوین ایرانیان تمام شد و با این نتایج تیم‌های آتلیه‌طهران قم و آپکو پارس با 9 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

همچنین تیم الوند با کسب هشت امتیاز در تعقیب دو تیم بالای جدول است، منتظران با هشت امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارند و تیم‌های آرش با 6 امتیاز، مهدی‌یار با چهار امتیاز، ماهان با سه امتیاز، آتلیه‌یاقوت و ذاکر با دو امتیاز و مراد بدون امتیاز در رده‌های پنجم تا دهم هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjovei.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما