شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 52161
منبع : خبرگزاری فارس
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال:

شهرآورد فوتسال قم به نفع آتلیه‌طهران تمام شد / هیأت‌‌‌‌ قم همچنان قعرنشین

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران شهرآورد فوتسال قم در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به نفع خود به پایان رساند.
شهرآورد فوتسال قم به نفع آتلیه‌طهران تمام شد / هیأت‌‌‌‌ قم همچنان قعرنشین
به گزارش قم نیوز، بازی‌های هفته هفتم از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر امروز جمعه بیستم مرداد ماه برگزار شد و در یکی از هفت دیدار همزمان، تیم‌های آتلیه‌طهران و هیأت‌‌‌‌ قم در جدال قمی‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که به نفع آتلیه‌طهران تمام شد.

این بازی در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان این شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بودند که با نتیجه پرگل پنج بر سه حریف خود را شکست داده و سومین برد این فصل را کسب کردند.

در نیمه نخست این دیدار شروع بازیکنان تیم آتلیه‌طهران بهتر از تیم هیأت‌‌‌‌ قم بود و این تیم با دو گل متوالی روی شوت‌های از راه دور ناصر اطمینان دو بر صفر از حریف همشهری خود پیش افتاد اما تیم هیأت‌‌‌‌ قم خیلی زود یکی از گل‌ها را توسط مهدی زاهدی جبران کرد.

چند ثانیه بعد از گل نخست تیم هیأت‌‌‌‌ قم، بار دیگر یک اشتباه از سوی شاگردان ابوالفضل ثانی و محمدرضا قاسمی در تیم هیأت‌‌‌‌ قم موجب شد تا سعید قلندری گل سوم را برای تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به ثمر برساند و تیمش را یک بار دیگر با اختلاف سه گل جلو بیاندازد.

پیش از آنکه نیمه نخست به پایان برسد، تیم هیأت‌‌‌‌ قم در تلاش برای جبران گل خورده دست به حملات متعدد زد تا اینکه محمد کرمانی کاپیتان با تجربه و گلزن این تیم در دهانه دروازه محمد دهقان موفق به زدن گل دوم تیم هیأت‌‌‌‌ قم شد تا نیمه نخست 4 بر 2 به نفع هیأت‌‌‌‌ قم تمام شود.

در نیمه دوم این دیدار جذاب و تماشایی که در حضور علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در جریان بود، تیم هیأت‌‌‌‌ قم گل سوم را توسط فرهاد فلامرزی به دست آورد و اختلاف را کم کرد اما سعید قلندری بار دیگر دروازه تیم هیأت‌‌‌‌ قم را گشود و بازی را 5 بر 3 به نفع آتلیه‌طهران قم تمام کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcezz8n.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما