شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 52168
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌‌‌ واليبال استان قم خبر داد

اعزام تيم دختران قم به واليبال قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌‌‌ واليبال استان قم از اعزام تيم دختران قم به رقابت‌هاي ليگ رده سني جوانان واليبال قهرماني دختران كشور خبر داد.
اعزام تيم دختران قم به واليبال قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، نسرین رامین در قم، اظهار کرد: رقابت‌های رده‌های سنی پایه والیبال قهرمانی کشور در سال جاری با حضور استعدادهای این رشته در سه رده نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود و اکنون نوبت به اعزام تیم دختران جوان قم است.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ والیبال قهرمانی کشور در هر دو بخش دختران و پسران برنامه‌ریزی شده، اضافه کرد: تا کنون تیم‌های دو رده سنی نوجوانان و امید پسران قم و همچنین تیم رده سنی نوجوانان دختر هیأت‌‌‌‌ والیبال قم به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند و نتایج خوبی گرفته‌اند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌‌ والیبال استان قم اضافه کرد: در بخش پسران تیم رده سنی نوجوانان قم روی سکو نرفت اما تیم امید پسران قم که نیمه اول مرداد ماه در سالن ورزشی هلال‌احمر قم میزبان رقبای خود در لیگ دسته دوم والیبال کشور بود، موفق به کسب مقام سوم این پیکارها شد و تیم جوانان پسر قم نیز شهریور ماه در کرمانشاه به میدان می‌رود.

وی با اشاره به عملکرد موفق تیم دختران نوجوان قم در مسابقات امسال قهرمانی کشور، افزود: تیم قم در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و با تدابیر بسیار خوب کادر فنی و درخشش بازیکنان مستعد خود توانست رتبه سوم لیگ دسته دوم نوجوانان ایران را کسب کند.

رامین سپس به برنامه‌ریزی این هیأت‌‌‌‌ برای اعزام تیم دختران جوان قم به پیکارهای کشوری سال 96 اشاره و بیان کرد: فراخوان عمومی برای تشکیل تیم جوانان هیأت‌‌‌‌ والیبال قم انجام شده زیرا مسابقات قهرمانی جوانان دختر کشور در نیمه شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در واقع هیأت‌‌‌‌ والیبال قم برای تست‌گیری از استعدادهای این رشته برنامه‌ریزی کرده و این تست امروز با حضور بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالا زیر نظر مربیان تیم جوانان در سالن ورزشی شهید طاهریان انجام می‌شود تا بهترین‌ها برای اعزام انتخاب شوند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbw8bs.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما