شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 52178
منبع : روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم

تشريح دستاوردهاي شركت شهرك هاي صنعتي قم در برنامه گفتگوي ويژه خبري سيماي نور

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري سيماي مركز نور، دستاوردها و برنامه هاي حمايتي سازمان صنايع كوچك كشور از واحدهاي توليدي را تبيين كرد.
تشريح دستاوردهاي شركت شهرك هاي صنعتي قم در برنامه گفتگوي ويژه خبري سيماي نور
به گزارش قم نیوز؛ مهندس امير طيبي نژاد كه بمناسبت 21 مرداد روز ملي حمايت از صنايع كوچك در برنامه گفتگوي ويژه خبري سيماي مركز نور حضور يافته بود اظهارداشت: سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران در راستاي سياستهاي اقتصاد مقاومتي دولت طي چندسال اخير برنامه ها و اقدامات شايسته ايي را در راستاي حمايت از صنعت انجام داده است.

وي تشويق و تخفيفات به واحدهاي صنعتي بدهكار، اختصاص تسهيلات بانكي و معرفي به بانك هاي عامل، پايش واحدهاي تعطيل و راكد و بازديد هاي دوره ايي مديران و كارشناسان اين شركت را بخشي از اين برنامه ها برشمرد و افزود: در گذشته بانك ها تسهيلات خود را در اختيار واحدهاي صنعتي قرار مي دادند كه فاقد بدهي و يا چك برگشتي باشند كه با تلاش هاي دولت اين محدوديت حذف شد.

مديرعامل شرك شهرك هاي صنعتي قم در ادامه با بيان اينكه استاندار و مجموعه بخش هاي استانداري در طول چند سال اخير در كنار واحدهاي صنعتي قرارگرفته اند گفت: افزايش چشم گير سرمايه گذاري در سطح شهرك هاي صنعتي و تامين آب، برق، گاز و زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي قم كه با عملكرد يك دهه قبل اين شركت برابري مي كند بهترين نمونه هاي اين موفقيت ها است.

وي همچنين به تلاشهاي اين شركت براي فعال نمودن واحدهاي صنعتي راكد و افزايش بهره وري در واحدهاي صنعتي اشاره كرد و گفت: ايجاد فرصتهاي شغلي جديد با سرمايه گذاري امري زمان بر است و براي به ثمر نشستن آنها حداقل به يك تا 2 سال زمان نياز است ولي براي فعال نمودن واحدهاي تعطيل و يا افزايش بهره وري و افزايش توليد مي توان در كوتاه ترين زمان و صرف هزينه هايي پايين تر، فرصت شغلي ايجاد كرد.

وي اقتصادمقاومتي، اقدام وعمل را مد نظر قرار داد و افزود: براي تحقق خواست رهبر انقلاب و برنامه هاي دولت بهترين راه در استان قم در پيش گرفته شده و اميدواريم با افزايش ظرفيت هاي توليد و اشتغال پايدار در استان، مردم قم نيز شاهد بهبود وضعيت معيشت خود و همچنين اشتغال جوانان خود باشند و مابراي رسيدن به اين مهم دست نياز خود را به سوي همه خيرخواهان جامعه دراز مي كنيم.

طيبي نژاد همچنين به ثبت ملي سوهان قم در سال جاري اشاره كرد و گفت: ثبت ملي سوهان قم يكي از خواست ها و مطالبات اجتماعي مردم و توليدكنندگان شيريني سوغات قم بود كه با حمايت اين شركت و همت عامل توسعه خوشه كسب و كار سوهان اجرايي شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc4sqp.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما