شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 52180
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

كسب 4 رتبه برتر در سي و پنجمين دوره مسابقات قرآن توسط دانش‌آموزان پسر قمي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش استان قم از كسب چهار رتبه‌ برتر از سوي دانش‌آموزان پسر قمي در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.
كسب 4 رتبه برتر در سي و پنجمين دوره مسابقات قرآن توسط دانش‌آموزان پسر قمي
به گزارش قم نیوز، جلال خدامحمدی امروز در قم، با اشاره به شرکت دانش‌‌آموزان در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در این مسابقات شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در مرحله آموزشگاهی با حضور بیش از 200 هزار نفر دانش‌آموز برگزار شد و حدود 12 هزار نفر از این دانش‌آموزان به مرحله دوم این مسابقات در سطح شهرستان‌ها و مناطق راه پیدا کردند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به میزان موفقیت دانش‌آموزان در مرحله استانی و ورود به مرحله کشوری گفت: 2 هزار و 600 نفر در مسابقات استانی امتیاز لازم را به دست آوردند و 76 نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که به عنوان نمایندگان استان قم در قالب سه گروه به مسابقات اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: برادران 9 رتبه و خواهران هشت رتبه در زمینه مسابقات پژوهشی کسب کردند که بسیار آمار مطلوبی است.

خدامحمدی از کسب چهار رتبه برتر از سوی دانش‌آموزان پسر قمی در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد و افزود: محمدحسین عربیان رتبه اول حفظ کل قرآن کریم، علیرضا سلیمی رتبه اول قرائت متوسطه اول، حسین کریمی لویی رتبه دوم حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم و مهدی میکائیلی رتبه چهارم رشته اذان را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر کشور در هر یک از بخش‌های قرآن، عترت و نماز پیگیری می‌شود و هدف دیگر بحث انس حداکثری دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی، قرآن، عترت و نماز است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxydt.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما