شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 52192
منبع : خبرگزاری فارس
در قالب جدول و سرگرمي

كتاب «همراه خورشيد هشتم» منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: كتاب همراه خورشيد هشتم در قالب جدول و سرگرمي به منظور آشنايي با زندگي امام رضا(ع) به چاپ رسيد.
كتاب «همراه خورشيد هشتم» منتشر شد
كتاب «همراه خورشيد هشتم» منتشر شد

به گزارش قم نیوز، نویسنده و طراح جدول‌های کتاب همراه خورشید هشتم امروز با اشاره به اهداف نوشتن این کتاب اظهار کرد:‌ جدول و سرگرمی یکی از مواردی است که زمینه آشنایی هر چه بیشتر با زندگی ائمه معصومان را فراهم می‌کند.

حسین کریمشاهی بیدگلی خاطرنشان کرد: در کتاب همراه خورشید هشتم زندگی سراسر برکت علی بن موسی الرضا(ع) در قالب جدول به مخاطب عرضه شده و در پیشگفتار کتاب نیز ذکر شده که جدول یک روش ساده و کم هزینه است و زمینه آشنایی با اطلاعات مفید را برای افراد فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت جدول گفت:‌ با دستیابی به اطلاعات کوتاه در جدول زمینه علاقه‌مندی افراد ایجاد می‌شود تا بتوانند درباره آن موضوع به تحقیق و مطالعه بپردازند.

نویسنده و طراح جدول‌های کتاب همراه خورشید هشتم با بیان اینکه کتاب همراه خورشید هشتم دارای 20 جدول و سرگرمی است گفت:‌ اطلاعاتی درباره ثواب زیارت امام رضا(ع)، حدیث سلسلة الذهب و سبک زندگی امام رضا(ع) در قالب جدول در این کتاب به مخاطب ارائه می‌شود.

وی سخنان امام رضا(ع)، دعاهای آن حضرت، معرفی کتاب طب الرضا و عیون اخبار الرضا(ع) و مکان‌های مشهور حرم امام رضا(ع) را از دیگر مباحثی ذکر کرد که در این کتاب در قالب جدول به مخاطبان ارائه می‌شود.

این اثر پنجمین کتاب حسین کریمشاهی بیدگلی در زمینه جدول و سرگرمی است و تمام کتاب‌های وی موضوع مذهبی و دینی دارد.
 کتاب همراه خورشید هشتم در 50 صفحه طراحی شده که با شمارگارن 2 هزار جلد و قیمت 4 هزار و 500 تومان به همت نشر جمال منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 31653ـ025تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcirzaw.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما